Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2009-2010

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2413251 , fax. 017 2413111
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2413251, fax. 017 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2009-2010 w następujących miejscowościach: 1) Część I - Majdan Łętowski, Łętownia, Łętownia - Gościniec, Wólka Łętowska, Wola Zarczycka. 2) Część II - Tarnogóra, Sarzyna, Ruda Łańcucka, Łukowa, Jelna -Baranówka. 3) Część III - Nowa Sarzyna, Jelna, Jelna - Judaszówka, Wola Zarczycka - Smycze. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zwalczanie śliskości na drogach, - odśnieżanie dróg, - zwalczanie śliskości na chodnikach i parkingach, - odśnieżanie chodników i parkingów, - przygotowanie mieszanek piaskowo - solnych z własnych materiałów, - w uzasadnionych sytuacjach wywóz zalegającego śniegu. Zakres zimowego utrzymania: długości dróg, powierzchnie chodników i parkingów oraz miejsce wykonania usługi zostały opisane w załączniku nr 6 do siwz. Zakres ten może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia co nie wymaga aneksu do umowy. Każda akcja zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów zostanie rozpoczęta przez wykonawcę w ciągu dwóch godzin od telefonicznego zawiadomienia przez zamawiającego o konieczności podjęcia odśnieżania lub/i piaskowania. W uzasadnionych sytuacjach zamawiający na piśmie zleci wykonawcy wywóz zalegającego śniegu, wskazując miejsce wywozu (do 2 km). Wywóz nastąpi w ciągu 12 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia przez wykonawcę. Każdorazowa akcja zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez zamawiającego wraz z podaniem ilości odśnieżonych lub/i piaskowanych kilometrów. Każdorazowa akcja wywozu na wskazane przez zamawiającego miejsce, zalegającego śniegu musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez zamawiającego wraz z podaniem ilości m3 wywiezionego śniegu. Prace w zakresie utrzymania chodników i parkingów należy wykonywać sprzętem o nacisku nie powodującym uszkodzeń lub odkształceń na ich nawierzchni. Odśnieżanie i piaskowanie chodników obejmuje również dojścia do klatek schodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: 1 pług ciężki skośny, 1 urządzenie do posypywania mieszanką piaskowo - solną. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -według załącznika nr 3 do siwz. 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Oferty wspólne: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie, b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo musi zostać udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 4) Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w pkt 1. ppkt. 2. b) Pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie przez wszystkich członków konsorcjum. 5) Oświadczenie określone w pkt. 1. ppkt.1 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej. 6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 7) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmujące swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach