Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2011 - 2012

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2011 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2011 - 2012 w następujących miejscowościach: 1) część I- Majdan Łętowski, Łętownia, Łętownia - Gościniec, Wólka Łętowska (łączna długość: 16,7 km drogi, 0,243 km - chodniki i parkingi), 2) część II - Wola Zarczycka (łączna długość: 27,2 km - drogi, 0,790 km chodniki), 3) część III - Tarnogóra, Sarzyna, Ruda Łańcucka, Łukowa (łączna długość: 54 km - drogi, 0,450 km - chodniki), 4) część IV - Jelna, Jelna - Baranówka (łączna długość: 27,23 km drogi), 5) część V - Nowa Sarzyna, Jelna - Judaszówka (łączna długość: 17,04 km - drogi, 18,71 km chodniki i parkingi). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: długości dróg, powierzchnie chodników i parkingów oraz miejsce wykonania usługi zostały opisane w załączniku nr 7, 8, 9, 10 i 11 do siwz. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zwalczanie śliskości na drogach, - odśnieżanie dróg, - zwalczanie śliskości na chodnikach i parkingach, - odśnieżanie chodników i parkingów, - przygotowanie mieszanek piaskowo - solnych z własnych materiałów o zawartości soli w mieszance min 25%, - wywóz zalegającego śniegu - w uzasadnionych sytuacjach. 1.3. Każda akcja zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów zostanie rozpoczęta przez wykonawcę w ciągu dwóch godzin od telefonicznego zawiadomienia przez zamawiającego o konieczności podjęcia odśnieżania lub/i piaskowania. 1.4. W uzasadnionych sytuacjach zamawiający na piśmie zleci wykonawcy wywóz zalegającego śniegu, wskazując miejsce wywozu (do 2 km). Wywóz nastąpi w ciągu 12 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia przez wykonawcę. 1.5. Każdorazowa akcja zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez zamawiającego wraz z podaniem ilości odśnieżonych lub/i piaskowanych kilometrów. 1.6. Każdorazowa akcja wywozu na wskazane przez zamawiającego miejsce, zalegającego śniegu musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez zamawiającego wraz z podaniem ilości m3 wywiezionego śniegu. 1.7. Prace w zakresie utrzymania chodników i parkingów należy wykonywać sprzętem o nacisku nie powodującym uszkodzeń lub odkształceń na ich nawierzchni. 1.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i nast ępstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 1.9. Odśnieżanie i piaskowanie chodników obejmuje również dojścia do klatek schodowych. 1.10. Zamówienie zostało podzielone na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach