Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2020 - 2021

Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 413 177 , fax. 172 413 111
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 172 413 177, fax. 172 413 111
    REGON: 52965700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2020 – 2021. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak poniżej: 2.1. Część 1 zamówienia – „Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w następujących miejscowościach: Majdan Łętowski, Łętownia, Łętownia – Gościniec, Wólka Łętowska” Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów w następujących miejscowościach: Majdan Łętowski, Łętownia, Łętownia – Gościniec, Wólka Łętowska (łączna długość: 21,25 km – drogi i parkingi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.2. Część 2 zamówienia – „Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w miejscowości: Wola Zarczycka” Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów w miejscowości: Wola Zarczycka (łączna długość: 34,49 km – drogi i parkingi, 0,1 km – chodniki). Prace w zakresie utrzymania chodników należy wykonywać sprzętem wyposażonym w pług oraz posypywarkę zamontowaną na tylnej części pojazdu. Rozstaw osi pojazdu nie może być większy niż 1 500 mm, a jego dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać 2 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.3. Część 3 zamówienia – „Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w następujących miejscowościach: Tarnogóra, Ruda Łańcucka, Łukowa” Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów w następujących miejscowościach: Tarnogóra, Ruda Łańcucka, Łukowa (łączna długość: 16,80 km – drogi i parkingi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.4. Część 4 zamówienia – „Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w następujących miejscowościach: Jelna, Jelna – Baranówka” Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów w następujących miejscowościach: Jelna, Jelna – Baranówka (łączna długość: 27,23 km – drogi, 0,175 km – chodniki). Prace w zakresie utrzymania chodników należy wykonywać sprzętem wyposażonym w pług oraz posypywarkę zamontowaną na tylnej części pojazdu. Rozstaw osi pojazdu nie może być większy niż 1 500 mm, a jego dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać 2 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.5. Część 5 zamówienia – „Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w następujących miejscowościach: Nowa Sarzyna, Sarzyna, Jelna – Judaszówka” Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów w następujących miejscowościach: Nowa Sarzyna, Sarzyna, Jelna – Judaszówka (łączna długość: 56,56 km – drogi, 25,42 km – chodniki i parkingi). Prace w zakresie utrzymania chodników należy wykonywać sprzętem wyposażonym w szczotkę walcową, pług oraz posypywarkę zamontowaną na tylnej części pojazdu. Rozstaw osi pojazdu nie może być większy niż 1 500 mm, a jego dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać 2 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zwalczanie śliskości na drogach, 2) odśnieżanie dróg, 3) zwalczanie śliskości na chodnikach i parkingach, 4) odśnieżanie chodników i parkingów, 5) przygotowanie mieszanek piaskowo – solnych z własnych materiałów o zawartości soli w mieszance min 25%, 4. Każdorazowa akcja zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego wraz z podaniem ilości odśnieżonych lub/i piaskowanych kilometrów. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 6. Odśnieżanie i piaskowanie chodników obejmuje również dojścia do klatek schodowych. 7. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. II.4.3 w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. II.4.3 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem danych osobowych tych osób, niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.8 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. II.4.8 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach