Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz poziome sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów zatok postojowych i parkingów w sezonie 2014/2015 - strefa III

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna
    ul. Sikorskiego 18 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz poziome sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów zatok postojowych i parkingów w sezonie 2014/2015 - strefa III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania chodników, przystanków, skwerów i alejek parkowych, placów, parkingów i kładek dla pieszych oraz pozimowe sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów, zatok postojowych i parkingów w sezonie 2014/2015 - strefa III zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz projektem umowy. Usługa zimowego utrzymania chodników, przystanków polegać będzie na: 1. stałym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, posypywanie materiałem uszorstniającym przy równoczesnym lub osobnym wystąpieniu czynników pogodowych: opadów atmosferycznych, zawiei i śliskości, prowadzące do oczyszczenia ze śniegu i błota pośniegowego w przeciągu 4 godzin od ustania opadów 2. w przypadku braku opadów śniegu przy jednocześnie utrzymujących się temperaturach poniżej 00C lub temperaturach dodatnich w dzień a ujemnych w nocy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie opadów warstwy śniegu lub błota pośniegowego poprzez usunięcie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy lodu oraz do patrolowania utrzymywanych terenów. Zimowe utrzymanie skwerów, alejek parkowych , schodów i placów polegać będzie na stałym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez zgarnięcie wraz z uprzątnięciem śniegu z całej powierzchni terenów wskazanych w załączniku nr 3 do umowy skwerów, alejek parkowych, schodów i placów, odkucie do czystej nawierzchni schodów (jeżeli występują na danym terenie) oraz usunięciu śliskości poprzez posypanie piaskiem lub piaskiem z solą, usunięcie śniegu z ławek, oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń (papierów, folii, szkieł, niedopałków papierosów itp.). Zimowe utrzymanie parkingów i kładek dla pieszych na polecenie Zamawiającego polegać będzie na zgarnięciu wraz z uprzątnięciem śniegu z całej powierzchni parkingów i zatok postojowych wskazanych w załączniku nr 3 do umowy oraz usunięcie śliskości przez posypanie piaskiem lub piaskiem z solą oraz zgarnięciu śniegu z kładki dla pieszych na całej szerokości i posypaniu piaskiem. Zakres parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych przeznaczonych do zimowego utrzymania określany będzie każdorazowo w formie pisemnej, załącznik nr 6 do projektu umowy, zależnie od potrzeb. Zakresy stanowić będą integralną część umowy. Pozimowe sprzątanie chodników wraz z odcinkiem na długości zatoki autobusowej (jeżeli występuje), skwerów, alejek parkowych, schodów, zatok postojowych i parkingów - polega na zebraniu z całej powierzchni utrzymywanych zimą chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów, zatok postojowych i parkingów odpadów powstałych z materiałów uszorstniających używanych do zwalczania śliskości, a następnie ich unieszkodliwienia lub wykorzystania gospodarczego . Zakres terenów przeznaczonych do pozimowego sprzątania określa załącznik nr 5 do umowy. Z uwagi na usprawnienie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych oraz kładek dla pieszych teren miasta Skarżyska - Kamiennej został podzielony na trzy strefy. Wykaz terenów przeznaczonych do zimowego utrzymania szczegółowo określają załączniki nr 3 oraz 4 do projektów umów. Wykaz terenów przeznaczonych do pozimowego sprzątania szczegółowo określa załącznik nr 5 do projektów umów. Na podstawie przeprowadzonych akcji w sezonie zimowym 2013/2014 przewiduje się, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zależności od warunków pogodowych uruchomionych zostanie: usług zimowego utrzymania chodników, przystanków - maksimum 110 dób rozliczeniowych, usług zimowego utrzymania skwerów, alejek parkowych, schodów, placów - maksimum 110 dób rozliczeniowych zleceń Zamawiającego na zimowe utrzymanie parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych - maksimum 20 zleceń Doba rozliczeniowa usług zimowego utrzymania, rozpoczyna się o godzinie 000 i trwa do godziny 2400. Wykonawca realizujący zadanie zapewnia: 1. dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, 2. służbę dyżurną, 3. przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach, 4. prowadzenie ewidencji usług realizowanych w ramach zawartej umowy. W okresie trwania usługi zimowego utrzymania Wykonawca podejmuje samodzielnie, przy jednoczesnej ścisłej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, decyzje w zakresie: rodzaju i ilości użytego sprzętu, sposobie odśnieżania i zwalczania śliskości. Stan gotowości do usługi zimowego utrzymania trwa od listopada 2014 r do kwietnia 2015 r. Uruchomienie i zawieszenie usługi zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Pozimowe sprzątanie chodników, skwerów , alejek parkowych, schodów, parkingów nastąpi po pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy o zawieszeniu usługi zimowego utrzymania. Sprzątanie winno być zrealizowane w ciągu 14 dni licząc od dnia zawieszenia usługi zimowego utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.500,00zł ( słownie: dwa tysiące pięćset zł) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1 pieniądzu; 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z ty że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3 gwarancjach bankowych; 4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 ). 8.2 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S.A. nr: 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007 z dopiskiem Wadium przetargowe: Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz poziome sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów zatok postojowych i parkingów w sezonie 2014/2015 - strefa III 8.3 Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 8.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach