Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników, placów i ulic na terenie miasta Oborniki

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników, placów i ulic na terenie miasta Oborniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest, zimowe utrzymanie chodników, placów i ulic na terenie miasta Oborniki w sezonie zimowym 2009/2010 która obejmuje swym zakresem: 1)odśnieżanie ręczne w ilości do 300.000,00 m2: zwalczanie śliskości, gołoledzi, odśnieżanie chodników i placów oraz usuwanie zalegającego śniegu na zejściach oraz dojściach do przejść dla pieszych, 2)odśnieżanie mechaniczne w ilości do 440.000,00 mb: usuwanie śniegu, zasp i błota pośniegowego, posypywanie ulic, zatok postojowych i parkingów o nawierzchni utwardzonej. 3.Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej odbywać się będzie wg kolejności i standardów ustalonych przez Zamawiającego, uwidocznionych w Planie Prowadzenia Akcji Zimowej 2009/2010, który stanowi Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji. 4.Wykonawca winien zapewnić sprzęt niezbędny do prowadzenia akcji zimowej, skrzynie na mieszankę zimową i mieszankę uszorstniającą (mieszanka piasku i soli). 5.W przypadku braku opadów śnieżnych, marznącej mżawki czy innych opadów atmosferycznych powodujących, że wybrany Wykonawca nie będzie wykonywał umowy dotyczącej zimowego utrzymania chodników i ulic w tym okresie będzie realizowana umowa zawarta na oczyszczanie miasta Oborniki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. dniem 22.10.2009 r., wykonał minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegająca na prowadzeniu akcji zimowej (zimowe utrzymanie nawierzchni, zwalczanie śliskości, gołoledzi, odśnieżanie) o wartości usługi min. 50.000,00 zł brutto. 5)Dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (pług śnieżny, piaskarka) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tego potencjału. 6)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na minimalną kwotę 50.000,00 zł (lub jej równowartość). Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 22.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji). Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie usług zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych usług, d)wartość wykonanych usług, e)opinię stwierdzającą, że usługi wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 5)Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykorzystane w wykonywaniu zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia lub urządzenia, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi lub urządzeń. 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach