Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników oraz schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko - Kamienna w okresie styczeń - kwiecień 2011r.

Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2524451 , fax. 041 2524451
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Konarskiego 20 20
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2524451, fax. 041 2524451
    REGON: 29994398800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników oraz schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko - Kamienna w okresie styczeń - kwiecień 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest gotowość świadczenia (tzw. akcja bierna) oraz wykonywanie (tzw. akcja czynna) usługi zimowego utrzymania chodników oraz schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko - Kamienna, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w załączniku nr 1 do siwz. 2.Zimowe utrzymanie chodników i schodów w akcji czynnej polegać będzie na pełnym zimowym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą przy równoczesnym lub osobnym wystąpieniu czynników pogodowych: opadów atmosferycznych, zawiei i śliskości. 3.Zimowe utrzymanie chodników i schodów w akcji biernej polegać będzie na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji. Występuje w przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczania nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń (papierów, folii, szkieł, niedopałków papierosów itp.). Wywóz śniegu i odkutej warstwy nie dotyczy przedmiotowego zamówienia. 4.Wykaz chodników przeznaczonych do zimowego utrzymania określa załącznik nr 2 i 3 do siwz. 5.Wykaz schodów przeznaczonych do zimowego utrzymania określa załącznik nr 4 do siwz. 6.Wykonawca realizujący zamówienie dostarcza ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu usługi, zapewnia służbę dyżurną, przekazuje Zamawiającemu informacje o warunkach panujących na terenach, objętych zamówieniem, prowadzi ewidencję usług wykonywanych w ramach zawartej umowy. 7.W okresie akcji zimowego utrzymania, Wykonawca podejmuje samodzielnie, przy jednoczesnej ścisłej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, decyzje w zakresie rodzaju i ilości używanego sprzętu, sposobie odśnieżania i zwalczania śliskości. Stan gotowości do akcji zimowego utrzymania trwa od podpisania umowy do 15 kwietnia 2011r. Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach