Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych znajdujących się w ciągach drogowych dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie miasta Ryki”

Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818653169 , fax. 818653169
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
    Kolejowa 5
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 818653169, fax. 818653169
    REGON: 43102963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych znajdujących się w ciągach drogowych dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie miasta Ryki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem chodników i ścieżek rowerowych w sezonie 2019/2020 na terenie miasta Ryki na ul. Słowackiego, ul.Żytniej i ul. Przemysłowej. Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki Zakres zadania obejmuje: • Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych – posypywanie chodników i ścieżek rowerowych, usuwanie śniegu dla utrzymania ciągłości komunikacyjnej, materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania • Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego chodników i ścieżek rowerowych wraz z wywozem na terenie miasta Ryki Zadanie należy wykonać za pomocą następującego sprzętu: • sprzęt do odśnieżania posypywania chodników i ścieżek rowerowych (co najmniej 1 szt.) Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie. Zakładana ilość pracy: • Odśnieżanie i posypywanie chodników oraz ścieżek rowerowych do 100 godzin Zakładana ilość materiału uszorstniającego wykorzystywanego do zwalczania śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych : • Piach do 50 ton Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi oraz materiału do uszorstniania może się różnić co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. W przypadku braku możliwości mechanicznego odśnieżenia chodników lub ścieżek rowerowych należy wykonać je siłami własnymi Wykonawcy. Z uwagi na powyższe Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym w ilości co najmniej 3 osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotowego zadania. 1. Chodniki i ścieżki rowerowe wskazane do zimowego utrzymania w ramach niniejszego zadania: • Ścieżki rowerowe:  Ul. Przemysłowa, strona prawa – 2 600,00 m;  Ul. Słowackiego, strona prawa – 400,00 m, strona lewa – 1 200,000 m; • Chodniki:  Ul. Przemysłowa, strona prawa – 3 800,00 m, strona lewa 1 900,00 m;  Ul. Słowackiego, strona prawa – 750,00 m, strona lewa 1 600,00 m;  Ul. Żytnia, strona prawa - 500,00 m, strona lewa 1 100,00 m. 2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć akcję zimowego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych bezpośrednio - bez zgłoszeń Zamawiającego, śledząc na bieżąco informacje o stanie pogody i stanie ciągów na obsługiwanym terenie. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić całodobowe dyżury w okresie sezonu zimowego oraz powiadamiania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań. 3. Jedynym materiałem do posypywania chodników i ścieżek rowerowych jest sam piach. 4. Materiały do usuwania śliskości na chodnikach oraz ścieżkach rowerowych zabezpieczy we własnym zakresie Wykonawca – w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zadania. 5. Wymagania dotyczące materiałów do usuwania śliskości: • Piasek do zimowego utrzymania dróg nie może zawierać żadnych składników spoistych. Uziarnienie powinno być w miarę jednolite, wielkość ziaren powinna wynosić do 2 mm. Zawartość ziaren drobnych (<0,07mm) powinna być minimalna (do 3%). Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. Powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne niszczenie przez ruch - nie może ulegać rozdrabnianiu, powinien być składowany w stanie suchym, nie powinien zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych, nie może być toksyczny i szkodliwy dla środowiska, nie może zawierać zanieczyszczeń związkami organicznymi jak np. trawa; 6. Zamawiający w każdym czasie może wymagać przedstawienia atestu dopuszczającego do stosowania powyższych materiałów oraz może przeprowadzać kontrole prawidłowego wykonania poszczególnych zadań. 7. Wykonawca w każdej części zamówienia oddaje do dyspozycji sprzęt o parametrach i wyposażeniu określonym w niniejszym SIWZ łącznie z operatorami posiadającymi kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. 8. Wykonawca powinien dysponować pracownikami przeszkolonymi na danym stanowisku pracy, posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami umożliwiającymi prawidłowe wykonanie zadania. Wykonawca powinien dysponować potencjałem kadrowym, pozwalającym na prowadzenie dyżurów całodobowych. Koszt pełnienia dyżuru należy wliczyć do ceny oferty poszczególnego zadania. 9. Dyżurny z ramienia Wykonawcy zobowiązany jest do: • Pełnienia i koordynowania prac na placu z materiałami i sprzętem a przede wszystkim usług wykonywanych na drogach w celu utrzymania standardów zimowego utrzymania dróg na drogach powiatowych; • Dobrej znajomości planu zimowego utrzymania dróg; • Dobrej znajomości układu utrzymywanej sieci dróg; • Przekazywania raportów zimowego utrzymania dróg na adres e-mail: sekretariat@zdpryki.pl w następnym dniu roboczym do godziny 10:00 i informacji o warunkach panujących na utrzymywanych drogach; • Śledzenia meldunków i informacji o drogach, pogodzie; • Bieżącego prowadzenia raportów oraz w każdym czasie na żądanie Zamawiającego udostępnienia ich; • Prowadzenia akcji bezpośredniej poprzez wysłanie odpowiedniego do sytuacji na drogach sprzętu w celu likwidacji śliskości lub odśnieżania zgodnie z obowiązującymi standardami z każdorazowym odnotowaniem wyjazdu, przyjazdu załadunku w raporcie dyżuru bez uprzedniej dyspozycji wydanej przez Zamawiającego; • Informowania Zamawiającego o potrzebie przeprowadzenia czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg; • Racjonalnego gospodarowania sprzętem do zimowego utrzymania dróg; • Informowania osób zainteresowanych o aktualnej sytuacji na drogach, pracy sprzętu lub innych; • wydawania materiału do zimowego utrzymania dróg oraz ewidencjonowanie tych czynności i ilości; • Wykonywania wszystkich poleceń dotyczących zimowego utrzymania dróg od osób odpowiedzialnych wyznaczonych przez Zamawiającego. 10. Za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim oraz w mieniu podczas wykonywania zadań dotyczących zimowego utrzymania odpowiada Wykonawca. 11. Wykonawca we własnym zakresie i w cenie podanej w formularzu ofertowym zobowiązany jest do: • Montażu i demontażu pługów, • Wykonania niezbędnego oznakowania środków transportu i sprzętu uczestniczącego w akcji zimowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; • Zapewnienia stałej łączności telefonicznej. 12. Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac zakres usług może ulec zmianie. 13. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. 14. Podany w formularzu cenowym zakres usług ustalony został szacunkowo dla celów porównania ofert. 15. Wykonawca podejmując się realizacji zamówienia zapewni całodobową gotowość do świadczenia usługi zimowego utrzymania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, soboty, niedziele i święta) i powiadomień o potrzebie wykonania usługi wystosowanych przez Wykonawcę. 16. Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 17. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych określonych w niniejszej SIWZ, nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii przedstawicielowi Zamawiającego. 18. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z Zimowym Utrzymaniem Dróg powinny: • posiadać aktualne okresowe badania techniczne • posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC 19. Rozliczenie za wykonaną usługę Zimowego Utrzymania Dróg, prowadzone będzie na podstawie faktur częściowych obejmujących miesięczne okresy rozliczeniowe. Rozliczenie zrealizowanych usług Zimowego Utrzymania Dróg każdorazowo nastąpi na koniec miesiąca kalendarzowego i prowadzone będzie na podstawie miesięcznych zestawień wykonanych usług, zatwierdzonych przez Zamawiającego, oraz stawki godzinowej (ceny) wykonywania tych usług podaną w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zdpryki.e-biuletyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Ustawy w oryginale. – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. pełnomocnictwo oryginał lub kopia notarialnie poświadczona: • w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu • do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych zobowiązanie o którym mowa w rozdziale X ust. 2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach