Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła w zakresie: a/ Pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręcznie. b/ Oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku. c/ Usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych. d/ Zimowe utrzymanie przystanków, utrzymanie czystości, opróżnianie koszy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Utrzymanie zimowe ogółem 74.424 m2 chodników, ciągów pieszych, placów i przystanków autobusowych w podziale na elementy: - ELEMENT I - 9.548 m2 - ELEMENT II - 5.100 m2 - ELEMENT III - 4.603 m2 - ELEMENT IV - 19.163 m2 - ELEMENT V - 7.724 m2 - ELEMENT VI - 11.889 m2 - ELEMENT VII - 6.483 m2 - ELEMENT VIII - 5.510 m2 - ELEMENT IX - przystanki autobusowe 7.292 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych, placów i przystanków określających każdy element, w zakresie: - Odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi. - Usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych, określonych w załączniku do umowy. - Utrzymania czystości /oczyszczanie ręczne/ w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwanie piasku. - Zimowe utrzymanie przystanków, utrzymanie czystości, opróżnianie koszy, na terenie miasta określonych w załączniku do umowy - Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 5-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności. - Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżenia i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia. - W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/. - Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie. 2.W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania , Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową. 3. Oferty można składać na cały zakres robót lub na poszczególne elementy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach