Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie chodników, alejek, mostków i schodów w parkach, skwerach na terenach będących w utrzymaniu Tyskiego Zakładu Usług Komunalnych w Tychach w 2021r.”

Tyski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tyski Zakład Usług Komunalnych
    Budowlanych 43
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
    REGON: 27848986000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie chodników, alejek, mostków i schodów w parkach, skwerach na terenach będących w utrzymaniu Tyskiego Zakładu Usług Komunalnych w Tychach w 2021r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem zimowe utrzymanie chodników, alejek, mostków i schodów, na skwerach i terenach parkowych. 1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 1.1.1. akcję czynną – podczas której faktycznie wykonywane będą czynności związane z zimowym utrzymaniem nawierzchni, 1.1.2. akcję bierną – stan gotowości do podjęcia ww. czynności, 1.1.3. zamiatanie i usuwanie nieczystości pozostałych po stopniałym lub usuniętym śniegu i lodzie. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji. 2.1. Zakres zamówienia objętego prawem opcji: wszystkie pozycje wymienione w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. 2.2. Okoliczności w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym Zamawiający skorzysta z prawa opcji pod warunkiem, iż będzie posiadał środki finansowe na realizację usług (szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 5 wzoru umowy – zał. nr 2 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: 3.1. Załączniku nr 2: we wzorze umowy, 3.2. Załączniku nr 3: opisie przedmiotu zamówienia, 3.3. Załączniku nr 4: kosztorysie ofertowym, zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego), 3.4. Załącznik nr 4a: kosztorysie ofertowym, zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia opcjonalnego, 3.5. Załącznik nr 5: w wykazie terenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 1.2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. Pieniądzu, 1.3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. Gwarancjach bankowych, 1.3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 1.3.2. - 1.3.5. dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43 – 100 Tychy. 2. Wadium w formie pieniężnej: 2.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1240 2975 1111 0010 6677 5534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW 2.2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 3. Wadium w formie niepieniężnej: 3.1. Wadium należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale, tj. podpisane przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją. 3.2. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Tyskim Zakładzie Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy, w sekretariacie lub załączyć do oferty. 3.3. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 3.4. Udzielona gwarancja: 3.4.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, 3.4.2. musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 PZP. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 1.3.2. - 1.3.5. dokument nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji. 5. Gwarancja przedłożona w formie pisemnej wygasa w przypadku gdy: 5.1. Beneficjent zwróci Gwarantowi oryginał niniejszej gwarancji przed upływem okresu ważności gwarancji. 5.2. Beneficjent zwolni w formie pisemnej Gwaranta ze zobowiązań wynikających z niniejszej gwarancji. 5.3. Kwoty wypłacone przez Gwaranta z tytułu niniejszej gwarancji wyczerpią sumę gwarancyjną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3. Na zawartość oferty składa się:3.1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,3.2.Wypełnione i podpisane Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,3.3. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy – dot. zamówienia podstawowego (gwarantowanego) - wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,3.4. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy – dot. zamówienia opcjonalnego - wzór druku stanowi załącznik nr 4a do SIWZ,3.5. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy),3.6. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy),3.7. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ (jeżeli dotyczy),3.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy), 3.9. Dokument wadium w formie innej niż pieniężna. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej (http://bip.tzuk.tychy.p /index.php?option=com_content&view=category&id=35&Itemid=56)wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach