Przetargi.pl
Zimowe utrzmanie dróg gminnych Gminy Szczecinek

Gmina Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Pilska 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3743294 , fax. 0-94 3742008
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczecinek
    ul. Pilska 3 3
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3743294, fax. 0-94 3742008
    REGON: 33092090800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzmanie dróg gminnych Gminy Szczecinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na odpłużaniu dróg i zwalczaniu gołoledzi na drogach gminnych Gminy Szczecinek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium /spełnia/, /nie spełnia/. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę /nie spełnia/ i zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) ofertę przetargową wg załącznika nr 1 do SIWZ 4) oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 2 do SIWZ 5) podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinekgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną