Przetargi.pl
Zimowe odśnieżanie dróg gminnych w sezonie 2012-2013

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-710 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4619009
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260 260
    38-710 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4619009
    REGON: 00054151700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe odśnieżanie dróg gminnych w sezonie 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest odśnieżanie dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) w Gminie Czarna w ramach następujących zadań: 1. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Olchowiec 2. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Polana 3. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Polana Ostre 4. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Czarna Górna, Kopalnia (chodnik od centrum odo szkoły podstawowej gimnazjum) 5. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Czarna Dolna 6. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Lipie 7. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Bystre 8. Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Żłobek Drogi wymienione w punktach 2, 4, 5 z uwagi na szerokość jezdni, mostków oraz brakiem możliwości nawrócenia na końcach tych dróg autem ciężarowym, drogi te mogą być jedynie odśnieżane ciągnikiem z pługiem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne miejscowości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez zeszyt godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu, potwierdzone przez sołtysów, radnego wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury/rachunku. O kolejności odśnieżania dróg na terenie sołectwa decyduje Zamawiający. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 1) odśnieżenie drogi bezpośrednio po opadzie śniegu lub jego roztopieniu się, gdy opad lub roztopienie może zakłócić ruch kołowy lub pieszy, jak również w trakcie opadu, jeżeli będzie on duży, po zgłoszeniu takiej potrzeby przez jedną z upoważnionych osób, chyba że niezwłoczne odśnieżenie jest konieczne w celu zapobieżenia awarii, szkodzie albo utracie życia lub zdrowia; 2) rozpoczęcie odśnieżania najpóźniej w ciągu godziny po zgłoszeniu takiej potrzeby przez sołtysa, radnego danej wsi lub pracownika Urzędu Gminy prowadzącego sprawy odśnieżania dróg. 3) usuwanie śniegu przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; Odśnieżanie chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, uniemożliwiającymi swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. 4) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach