Przetargi.pl
Zimowe odśnieżanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4692118
  • Data zamieszczenia: 2010-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 013 4692118
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe odśnieżanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest odśnieżanie dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) wraz z publicznymi parkingami w ramach następujących zadań:
    1) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Werlas - Zawóz
    2) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Sakowczyk - Rajskie
    3) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Terka - Bukowiec - Polanki
    4) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Wołkowyja
    5) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Rybne
    6) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Myczków
    7) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Berezka
    8) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Bereżnica Wyżna
    9) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Solina
    10) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Bóbrka
    11) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Myczkowce
    12) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Wola Matiaszowa
    13) Zimowe utrzymanie dróg w m-ci Górzanka - Wola Górzańska
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne miejscowości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub radnego wsi. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury/rachunku. O kolejności odśnieżania dróg na terenie sołectwa decyduje Zamawiający. Dopuszcza się możliwości powierzenia przez Zamawiającego odśnieżenia drogi lub jej części nie wymienionej w wykazie dróg do odśnieżania jeżeli taka konieczność wyniknie z okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawierania umowy.
    Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
    1)przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych,
    2)rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 1 godziny od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego lub pisemnego,
    3)usuwanie śniegu przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; Odśnieżanie chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, uniemożliwiającymi swobodne przechodzenie pieszych przez ulice.
    4)wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach