Burmistrz Głogowa Małopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8517241-43 w. 27 , fax. 017 8517522
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głogowa Małopolskiego
ul. Rynek 1 1
36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 017 8517241-43 w. 27, fax. 017 8517522
REGON: 69058207400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Głogów Małopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie usługi polegającej na zimowym odśnieżanieu dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 podzielonych na rejony jak poniżej : Rejon Nr1: Pogwizdów Stary , Przewrotne , Hucisko, Styków Rejon Nr 2 : Rudna Mała, Pogwizdów Nowy, Miłocin, Miłocin-osiedle Rejon Nr3 : Wysoka Głogowska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.glogow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną