Gmina Karnice ogłasza przetarg
- Adres: 72-343 Karnice, ul. 11 Marca 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3877229 , fax. 091 3868219
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karnice
ul. 11 Marca 7 7
72-343 Karnice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3877229, fax. 091 3868219
REGON: 81168437300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe odśnieżanie dróg gminnych Gminy Karnice na rok 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe odśnieżanie dróg terenu Gminy Karnice na rok 2010. Terenem wykonania zamówienia są drogi gminy Karnice relacji: 1. Skrobotowo-Kusin Czaplice-Czaplin Mały 2. Karnice-Niwy-Janowo Janowo-Dreżewo 3. Karnice-Niedysz-Niczonów 4. Niedysz-Zapole-Paprotno Stare 5. Drozdówko-Drozdowo 6. Paprotno Nowe do drogi wojewódzkiej nr 110 7. Witomierz- Gościmierz 8. Cerkwica-Modlimowo 9. Pogorzelca część przynależąca do Gminy Karnice 10. Karnice, Cerkwica drogi wewnątrzosiedlowe 11. Karnice osiedle budownictwa jednorodzinnego 12. Paprotno Stare, Ciećmierz 13. Ciećmierz 14. Karnice-Gocławice Cerkwica-Gocławice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : a posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności z zakresie objętym zamówieniem jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych w dalszej części niniejszej SIWZ zwana Ustawą. c dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. traktorem o mocy min 75 koni mechanicznych, pługiem czołowym, napędem 4x4. d znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karnice.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną