Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg
- Adres: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7236499 , fax. 022 7236600
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
ul. 11 Listopada 2 2
05-820 Piastów, woj. mazowieckie
tel. 022 7236499, fax. 022 7236600
REGON: 00052703200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z ulic, chodników i parkingów będących w zarządzie Miasta Piastowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z ulic, chodników i parkingów będących w zarządzie Miasta Piastowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: a) sełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Miasta Piastowa: - 3 szt. samochodów ciężarowych o max dopuszczalnej ładowności 10t pod pług i piaskarki, 3 szt. pługów, 2 szt. rozsypywarki (piaskarki) o ładowności min 5 t, 2 szt. koparki - ładowarki o napędzie 4x4 i pojemnościach łyżek przednich min 1m3, 2 szt. odśnieżarek mechanicznych do ciągów pieszych o wadze do 300 kg. Dysponują kadrą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia: - min 3 kierowców samochodów ciężarowych, 2 operatorów koparko - ładowarki. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Posiadają doświadczenie z ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), wyrażające się tym, że uczestniczyli jako główny wykonawca w wykonaniu co najmniej trzech pracach polegających na odśnieżaniu ciągów pieszych i jezdnych. Do wykazu prac należy dołączyć referencje od inwestorów, które będą potwierdzać wykonanie prac w terminie umownym i z należytą starannością. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie dołączonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważące zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz występujących w rejestrze handlowym lub sądowym 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz prac z ostatnich trzech lat uwzględniający wykonanie co najmniej trzy prace polegające na odśnieżaniu jezdni i ciągów pieszych. 7) Referencje potwierdzające, że prace o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane z należytą starannością. 8) Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami uprawniającymi do kierowania obsługi sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia (kserokopie prawa jazdy). Oferent musi zatrudniać pracowników przeszkolonych w technologii wykonywania robót i posiadających kwalifikacje zawodowe. 9) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. Użyty sprzęt musi posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10) Kopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów (art.. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Dz. U. z 2001 roku, Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piastow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i targowiska na terenie Gminy Kołbiel w 2016 i 2017r.
Dodano: 2016-02-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ciechanów w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-12-07 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-06 - USUWANIE NADMIARU ŚNIEGU ORAZ NAWISÓW LODOWYCH Z DACHÓW BUDYNKÓW WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-23 - USUWANIE NADMIARU ŚNIEGU ORAZ NAWISÓW LODOWYCH Z DACHÓW BUDYNKÓW WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ
Dodano: 2015-09-18 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych oraz chodników na terenie Gminy Nieporęt
Dodano: 2015-09-08 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 w podziale na zadania
Dodano: 2015-09-08 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania
Dodano: 2015-08-13