Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2017-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 5065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w okresie zimowym chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżniania koszy na podstawie zawartej z Zamawiającym umowy. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. 3. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował: 1) oczyszczanie chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych w następujący sposób: a) uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i wszelkich pozostałych zanieczyszczeń (papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych) oraz likwidację śliskości na zleconym terenie; zlecony obszar powinien być utrzymywany w ciągłej czystości, b) śliskość i gołoledź powinny być zlikwidowane aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem; likwidacja śliskości na zleconym obszarze powinna odbywać się z użyciem 30% mieszanki piaskowo-solnej, c) śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów i parkingów tworząc „zwałowania” z zachowaniem minimum 80% szerokości oczyszczanej powierzchni; na chodnikach na wysokości przejść dla pieszych należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu; niedopuszczalne jest usuwanie śniegu z oczyszczanego terenu na przyległą jezdnię; d) zebrane ze zleconego obszaru wszelkie zanieczyszczenia powinny zostać wywiezione na składowisko, e) na zleconych powierzchniach, a zwłaszcza przy obrzeżach chodnikowych i krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa; f) Wykonawca zabezpiecza sprzęt i piasko-sól we własnym zakresie, g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconym terenie wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania, a w szczególności, gdy przyczyną zdarzenia będzie niezlikwidowana gołoledź lub śliskość. 2) opróżnianie koszy ulicznych, parkowych oraz umieszczonych na przystankach komunikacyjnych w następujący sposób: a) wszystkie kosze powinny być opróżniane na bieżąco i niedopuszczalne jest ich przepełnianie, b) wszelkie zanieczyszczenia w promieniu 5 mb od kosza powinny zostać zebrane, c) zanieczyszczenia wybrane z koszy i wokół nich powinny zostać wywiezione na składowisko, d) zimą kosze oraz teren w promieniu 1mb wokół każdego z nich powinien być odśnieżony w sposób umożliwiający korzystanie z nich, e) kosze, które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku, f) Zamawiający zapewni worki do psich pakietów oraz worki do koszy na śmieci w miejscach, gdzie wkłady metalowe są dewastowane lub z innych względów ich obsługa jest niemożliwa. 4. Zamawiający może wyłączyć z zestawienia miesięcznego powierzchnie chodników, placów, parkingów lub przystanków, na których wykonywane są roboty budowlane lub na których z innych przyczyn niemożliwe jest wykonywanie zleconego zadania. 5. Wykaz chodników, parkingów i placów miejskich do oczyszczania w sezonie zimowym 2018 r. stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ (powierzchnia 33 282 m2). Wykaz koszy ulicznych i parkowych do opróżnienia w sezonie zimowym w 2018 r. stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ (188 sztuk, w tym 3 psie pakiety). Wykaz przystanków komunikacyjnych oraz umieszczonych na nich koszy w granicach administracyjnych miasta Bielsk Podlaski do utrzymania w sezonie zimowym w 2018 r. stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ (900 m2 i 33 kosze). Łączna powierzchnia do utrzymania wynosi 34 182 m2. Zamawiający może zmienić wielkość oczyszczanej powierzchni lub liczbę koszy w zależności od swoich potrzeb z tygodniowym wyprzedzeniem. Worki i klucze do psich pakietów zapewni Zamawiający. 6. Oferent w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) powinien określić ceny jednostkowe netto: 1) za uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń oraz likwidację śliskości z 1 m2 placu, parkingu, chodnika oraz przystanku komunikacyjnego w okresie 1 miesiąca, uwzględniając w tym posypanie zleconej powierzchni piasko-solą o stężeniu 30% oraz odwiezienie zanieczyszczeń na składowisko, 2) za miesięczne opróżnienie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5mb od niego z uwzględnieniem odwiezienia zebranych zanieczyszczeń na składowisko, 3) za 1 godzinę pracy pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta, 4) za 1 godzinę pracy pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości Stawki określone w pkt.3-4 będą stosowane podczas dodatkowych zleceń w przypadku konieczności oczyszczania miasta po imprezach okolicznościowych np. Sylwester itp., a także w innych przypadkach, w których wystąpi konieczność rozliczenia w stosunku godzinowym. 7. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 857318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 857318131, a Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i numer telefonu do umowy. 8. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. 9. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 10. Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. osoby zatrudnione przy oczyszczaniu chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianiu koszy. 1) Wykonawca zobowiązuje się, ze pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 ze zm.). 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni roboczych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt.2) powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu, czy osoba wykonująca określone powyżej czynności jest osobą wskazaną w oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w pkt.2). 6) Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane powyżej czynności (art.29 ust.3a ustawy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 4 do SIWZ 2) Oświadczenia Wykonawcy – wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy Pzp), UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Zimowe utrzymanie dróg w gminie Łapy"
Dodano: 2024-03-11 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mońki w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-05 - II zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Supraśl (Ogrodniczki i Karakule)
Dodano: 2023-12-14 - Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2023 -2024
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mońki w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mońki w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-23 - Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2023 -2024
Dodano: 2023-10-28 - Usługa odśnieżania, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli na terenie Stadionu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2023-09-27 - Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK 61 Szczuczyn - Grajewo - Augustów.
Dodano: 2022-12-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023 - część III
Dodano: 2022-12-09