Przetargi.pl
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, w projekcie planu finansowego na 2012 rok (łącznie: miasto, wsie - do kwoty 340.000,00 brutto); ostateczna kwota zostanie zatwierdzona na sesji Rady Miejskiej w grudniu 2011 r. CZĘŚĆ I zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - miasto; CZĘŚĆ II zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - wsie; Uwaga dotyczy cz. I - cz. II - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca prowadził ewidencję pracy sprzętu oraz codziennie raportował Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być dostarczany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub papierową każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 8:30 - w cyklu dobowym (od godz. 7:00 dnia poprzedniego do godz. 7:00 w dniu przekazania). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac; 2) lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od granic miasta Gostynia. 3) sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania; 4) obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy; 5) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośrednie połączenie telefoniczne z operatorem sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: cz. I - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) cz. II - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach