Gmina Końskie ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
- Data zamieszczenia: 2012-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
ul. Partyzantów 1/24 1/24
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
REGON: 29100979700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe i letnie utrzymanie zieleni i terenów przyległych (place, chodniki) w mieście Końskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZIMOWE I LETNIE UTRZYMANIE TERENÓW STANOWIĄCYCH MIENIE GMINNE. Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie zieleni i terenów przyległych ( place, chodniki ) w mieście Końskie w okresie od 01 grudnia 2012 do 30 listopada 2013. Zakres prac obejmuje letnie i zimowe utrzymanie chodników i alejek, pielęgnację zieleni w parku miejskim, na placach, skwerach i przy ciągach chodników na terenie miasta, utrzymanie czystości na wyznaczonych terenach zielonych, chodnikach, opróżnianie koszy ulicznych posadowionych na terenach ogólno dostępnych, 1 krotne w ciągu roku malowanie ławek, malowanie ławek po remoncie, usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnianie gruntu i obsianie mieszanką traw terenów po usuniętych pniach i korzeniach, wiosenne podcinanie drzew przy drogach gminnych oraz usuwanie przy nich odrostów korzeniowych. Z a k r e s r o b ó t : I. ZIMOWE UTRZYMANIE Do zakresu prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania wchodzić będą następujące czynności. -ręczne lub mechaniczne odśnieżanie, -likwidacja śliskości, -skuwanie lodu, -wywożenie nadmiaru śniegu, śmieci i piasku z oczyszczanych terenów, -opróżnianie koszy ulicznych na bieżąco nie mniej niż dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki każdego tygodnia, -oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, -w przypadku dodatnich temperatur oraz sprzyjającej aury grabienie liści, zbieranie papierów, gałęzi, butelek itp.z terenów objętych letnim utrzymaniem, -omiatanie chodników i alejek z nadmiaru piasku i innych nieczystości, -usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, -usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, Zimowe utrzymanie chodników i alejek wykonywane powinno być tak, aby ich nawierzchnia na całej szerokości wolna była od śniegu i gołoledzi. W pierwszej kolejności tzn. do godz. 6.30 będzie likwidowana śliskość oraz będą odśnieżane następujące aleje i chodniki : - aleje parkowe : od ul. Zamkowej do Sportowej , od ul. Mieszka I-go do dworca PKS , od ul. 1-go Maja do dworca PKS , od UMiG do ul. Mieszka I-go , aleje wokół UMiG i parking przy UMiG, - chodniki przy ulicach : Zamkowa, Partyzantów, Warszawska, skwer przy Placu Kościuszki, kładka nad torami W drugiej kolejności likwidowana będzie śliskość oraz będą odśnieżane pozostałe tereny wymienione w załączniku Nr 1 do niniejszego przedmiotu zamówienia. Sposób wykonywania prac i rodzaj użytego sprzętu nie może powodować uszkodzeń w nawierzchni . Wykaz terenów przewidzianych do zimowego utrzymania stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego przedmiotu zamówienia. II. LETNIE UTRZYMANIE Do zakresu prac wykonywanych w ramach letniego utrzymania wchodzić będą następujące czynności : -koszenie trawy, -pielęgnacja żywopłotów, -sadzenie i pielęgnacja kwiatów, -grabienie i wywóz liści, -zamiatanie i czyszczenie chodników i alejek, -opróżnianie koszy ulicznych, -1 krotne w ciągu roku malowanie ławek , koszy ulicznych i urządzeń zabawowych oraz ich bieżący remont i malowanie po remoncie, -wiosenne podcinanie drzew przy drogach gminnych oraz obcinanie przy nich odrostów korzeniowych, -usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnianie gruntu i obsianie mieszanką traw terenu po usuniętych pniach i korzeniach, -usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, -oczyszczanie słupów ogłoszeniowych na terenie miasta oraz terenów wokół nich, -codzienną ( również w soboty, niedziele i święta lustrację terenu i usuwanie nieczystości ( papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastikowe itp.) -w przypadku ujemnych temperatur wykonywanie prac objętych zimowym utrzymaniem. Prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości Wykonawca zobowiązany jest wykonać również w godzinach rannych dnia następnego po przeprowadzanych imprezach plenerowych,obchodach świąt państwowych oraz kościelnych, Szczegółowy zakres robót i warunki ich wykonania określony został w załączniku Nr 2 do niniejszego przedmiotu zamówienia. III. Każdy oferent winien zapoznać się z terenem do zimowego i letniego utrzymania oraz warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu celem właściwego skalkulowania ceny za wykonane prace . IV.Podczas ustalania ceny za roboty będące przedmiotem przetargu oferent winien wkalkulować koszty związane z uprzątaniem połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnieniem gruntu i obsianiem mieszanką traw terenu po usuniętych pniach i korzeniach zakładające, że drewno będzie stanowić własność oferenta, dodatkowym sprzątaniem po organizowanych imprezach plenerowych, bądź obchodach świąt państwowych i kościelnych, usuwaniem zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy oraz opłaty za wywóz odpadów i nieczystości i ich utylizację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik: nr 1 oraz załącznik nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną