Przetargi.pl
ZGM-31-7102/03/09 - wymiana stolarki okiennej w budynku komunalnym ul.Boczna 4 w Lubiczu Górnym gm.Lubicz

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZGM-31-7102/03/09 - wymiana stolarki okiennej w budynku komunalnym ul.Boczna 4 w Lubiczu Górnym gm.Lubicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Wymiana stolarki okiennej polegającej na demontażu okien drewnianych w ilości 6 szt. montażu okien PCV wraz z obróbką murarską w budynku komunalnym przy ul.Bocznej 4 Lubiczu Górnym o wymiarach: a.okno dwuskrzydłowe 1450 x 1410 - 4 szt. - parapety wewnętrzne białe PCV - szer. 350 , dł. 1520 - 4 szt. - parapety zewnętrzne brązowe stalowe - szer. 200 , dł. 1500 - 4 szt. b.okno jednoskrzydłowe 650 x 1410 - 2 szt. - łącznik okien- 1410 - 1 szt. - poszerzasz 100 - dł, 1410 - 1 szt. - parapety wewnętrzne białe PCV - szer.150 , dł.720 - 2 szt. - parapety zewnętrzne brązowe stalowe - szer. 200 dł. 1450 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci , którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 - ze zmianami ) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży i montażu stolarki będącej przedmiotem zamówienia 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ Składane dokumenty tj. oświadczenia i zaświadczenia mogą być złożone w oryginale lub w kserokopii i winny być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W razie ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do czynności związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,wymagane jest dodatkowo złożenia pełnomocnictwa na piśmie ,lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego , z którego wynika , że pełnomocnik został zgłoszony do rejestracji lub ewidencji działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako załączniki do oferty wykonawcy złożą: A.Oświadczenia -załącznik nr 1 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży i montażu stolarki okiennej i drzwiowej - oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia B.Dokumenty: - kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego - certyfikat oznaczenia wyrobu Dostarczone Zamawiającemu kserokopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach