Przetargi.pl
ZG - 2710 - 12/11; Przebudowa drogi leśnej nr 39/II o dł. 3 218 mb, zlokalizowanej w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w Leśnictwie Stefkowa

Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611031, 0604482259 , fax. 013 4611033
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611031, 0604482259, fax. 013 4611033
    REGON: 37001449000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZG - 2710 - 12/11; Przebudowa drogi leśnej nr 39/II o dł. 3 218 mb, zlokalizowanej w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w Leśnictwie Stefkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane, związane z przebudową drogi leśnej nr 39/II o dł. 3 218 mb, zlokalizowanej w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w Leśnictwie Stefkowa, obejmujące m.in.: a) sporządzenie w terminie do 10. dni licząc od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji przedmiotu umowy, a) roboty przygotowawcze, obejmujące m.in. przygotowanie placu budowy b) roboty ziemne, c) wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, d) wykonanie zjazdów, e) wykonanie podbudowy (nawierzchni drogi i zjazdów), f) wykonanie nawierzchni, g) wykonanie i montaż oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) sporządzenie w terminie do 10. dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji przedmiotu umowy i bieżące jego uaktualnianie w przypadku wprowadzonych i uzgodnionych z Zamawiającym zmian, b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, ze wskazówkami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, c) zgłaszanie wykonanych robót zanikających do odbioru wpisem do dziennika budowy, d) prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP w odniesieniu do własnych pracowników i osób trzecich, przepisów przeciwpożarowych i ochrony przed kradzieżą, e) utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, g) prowadzenie dziennika budowy będącego dokumentacją prac realizowanych, h) zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PBS nr konta 65 8642 1012 2003 1200 9393 0001 4. W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać znak sprawy niniejszego postępowania przetargowego (ZG - 2710 - 12/11). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, a do oferty zaleca się dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię. 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne ; http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzegi_doln
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach