Przetargi.pl
ZG-2710-17/09

Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611031, 0604482259 , fax. 013 4611033
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611031, 0604482259, fax. 013 4611033
    REGON: 37001449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZG-2710-17/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi leśnej nr 35 nr inw. 242/297 zlokalizowanej w leśnictwie Łodyna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki do spełnienia przez wykonawcę: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności-wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.2. SIWZ 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.2. SIWZ 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.2., 6.1.4., 6.1.5., 6.1.6. SIWZ 4.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.2. SIWZ 5.Oferta obejmuje całość zamówienia i nie modyfikuje przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ-Wymagane dokumenty- Pkt. 6.1.1., 6.1.8. SIWZ 6.Wykonawca zaakceptował termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 7.Wykonawca podpisze umowę zgodną z niniejszą SIWZ a także zgodną z ofertą przetargową-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 8.Wykonawca podał kwotę wynagrodzenia ryczałtowego-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 9.Oferta jest przygotowana zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 10.Wykonawca udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 11.Oferta sporządzona w języku polskim-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 12.Oferta złożona w formie pisemnej-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 13.Oferta jest podpisana przez osobę lub osoby wskazane dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.3. i 6.1.9* SIWZ 14.Oferent złożył tylko jedną ofertę -Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 15.Oferta jest dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzona informacjami zawartymi w punkcie ,,Składanie ofert,,-Wymagane dokumenty-Pkt. 9.1. SIWZ 16.Treść oferty odpowiada treści SIWZ-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 17.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ 18.Wykonawca wniósł wadium-Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.7. SIWZ 19. Wykonawca zagwarantował min. 36 miesięczny okres gwarancji -Wymagane dokumenty-Pkt. 6.1.1. SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 6.1.1. wypełniony formularz oferty, 6.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 6.1.5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, UWAGA: W przypadku Kierownika budowy należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB. 6.1.6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.5, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6.1.7.dowód wniesienia wadium, 6.1.8. kosztorys ofertowy, 6.1.9.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach