Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 102
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 26-628-88
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
ul. Szaflarska 102 102
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 26-628-88 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zewnętrzne zarządzanie projektem Modernizacja drogowej infrastruktury komunikacyjnej Osturnia - granica państwa - Niedzica. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie projektem: współpraca z jednostką realizującą projekt w zakresie przeprowadzania procedury zamówień publicznych, organizacja promocji projektu, prowadzenie sprawozdawczości, raportowanie i przygotowanie korespondencji - szczegóły podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: Zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1 Posiadający doświadczenie w zarządzaniu lub koordynacji projektami dofinansowanymi z zewnętrznych środków pomocowych w postaci, co najmniej sześciomiesięcznego stażu pracy na stanowisku obejmującym zarządzanie lub koordynację projektami dofinansowanymi z zewnętrznych środków pomocowych, lub wykonywali przez co najmniej sześć miesięcy obowiązki na podstawie innej umowy (np. o dzieło, zlecenie) w zakresie wskazanym powyżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły - spełnia / nie spełnia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, celem potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych określonych, w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy składają stosowne oświadczenie (zawarte w formularzu oferty). Pozostałe wymagane w siwz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy składają również wspólnie. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -oświadczenie zawiera formularz oferty, 2) Wykazu usług wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na zarządzaniu lub koordynacji projektami dofinansowanymi z zewnętrznych środków pomocowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu świadczenia usługi (co najmniej sześciomiesięczny - staż pracy lub wykonywanie obowiązków w podanym okresie na podstawie innej umowy - np. o dzieło, zlecenie) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. 3) Oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (stosowne oświadczenia zawiera formularz oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowotarski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02