Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5681930 , fax. 022 5681929
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Księżycowa 5 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5681930, fax. 022 5681929
REGON: 01632107400018 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zestawy ubrań zimowych dla lotniczych zespołów ratownictwa medycznego SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą 210 zestawów ubrań zimowych dla lotniczych zespołów ratownictwa medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2) wykonują lub wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 (dwie) dostawy odzieży ochronnej o wartości brutto każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (W przypadku dostaw, których realizacja się nie zakończyła, wartość dotychczas zrealizowanych dostaw nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto.) i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena dokumentów będzie polegać na przeprowadzeniu analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub inny organ uprawiony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kserokopia załączona przez wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawione, - czy złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ), a także, o ile dotyczy to konkretnego Wykonawcy, pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp; 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: wykazu (potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) ppkt 1.2) ) wykonywanych lub wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ): 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) deklaracji zgodności na tkaninę kurtki, potwierdzającej zgodność z normami: PN-EN ISO 14116:2008, kl. 2; PN-EN 343+A1:2008 kl 2 w zakresie wodoszczelności i kl 2 w zakresie oporu pary wodnej; PN-EN 13034+A1:2009; PN-EN 1149-3:2007; PN-EN 471+A1:2008. 2) deklaracji zgodności na taśmy odblaskowe, potwierdzającej zgodność z normą PN-EN 471+A1:2008 kl. 2, oraz normą PN-EN ISO 14116:2008; 3) deklaracji zgodności na tkaninę podpinki do kurtki - bluza typu polar, potwierdzającej zgodność z normą PN-EN 14058:2007; 4) deklaracje zgodności na nici, suwaki i taśmy samosczepne potwierdzające parametr trudnopalności zgodny z normą PN-EN ISO 14116:2008. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2) ppkt 3.2)-3) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 8. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Oświadczenie wymienione w pkt III.2) ppkt 3.1) powinno być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej ze stron) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i estetyka wykonania załączonego do oferty wzoru ubrania zimowego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2016
Dodano: 2016-03-04 - Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 17/WA/PN/2016
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa części składowych umundurowania strażników Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa kurtek zimowych i spodni ocieplanych dla pracowników Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w roku 2015
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2014
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa kurtek letnich krótkich specjalnych dla pracowników ochrony
Dodano: 2013-09-10 - Dostawa odzieży wierzchniej: (spodnie wyjściowe oficerskie; fartuch stylonowy; płaszcz płócienny męski i damski; kurtka nylonowa przeciwdeszczowa; kurtka pracownika wojska męska i damska; kamizelka ocieplana )
Dodano: 2013-05-09 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2013 r
Dodano: 2013-02-15