Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
ul. Górczewska 89
01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
REGON: 16441803000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art 3 ust.1 pkt 3 lit a)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zestawy operacyjne w podziale na 4 zadania” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów operacyjnych w podziale na 4 zadania do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89 dla potrzeb Zakładu Chirurgii Ogólnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery oddzielne zadania, jednocześnie jest to podział zamówienia na cztery części: zadanie nr 1 – poz. 1-17; zadanie nr 2 - poz. 1-4; zadanie nr 3 - poz. 1-25; zadanie nr 4 - poz. 1-4; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-4, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019, poz. 175), i muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wyroby medyczne dostarczane w ramach realizacji umowy muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Wyroby medyczne dostarczone w ramach niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć materiały opakowane oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Wyroby medyczne muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany w dniu sprzedaży wyrób medyczny nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Termin ważności dla oferowanego przedmiotu zamówienia: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy danego wyrobu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33198000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: część - zadanie nr 1 – 900,00 zł (dziewięćset złotych zero groszy), część - zadanie nr 2 – 3300,00 zł (trzy tysiące trzysta złotych zero groszy), część - zadanie nr 3 – 3000,00 zł (trzy tysiące złotych zero groszy), część - zadanie nr 4 – 240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych zero groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto :wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, dowód wniesienia wadium oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/140/23 Dostawa materiałów do sterylizacji - 6 pakietów
Dodano: 2023-09-27 - DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI
Dodano: 2023-02-27 - ZP/CZD/123/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 2 pakiety
Dodano: 2022-10-20 - ZP/CZD/123/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 2 pakiety
Dodano: 2022-08-18 - MISKA DO MYCIA PACJENTA
Dodano: 2022-01-26 - MISKA DO MYCIA PACJENTA
Dodano: 2021-07-28 - 25/2020
Dodano: 2021-05-19 - ZP/CZD/0187/20 DOSTAWA WYPOSAŻENIA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – DOPOSAŻENIE W RÓŻNY SPRZĘT, URZĄDZENIA I WYROBY - 23 pakiety
Dodano: 2021-02-23 - DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZATORA NA NADTLENEK WODORU
Dodano: 2021-02-08 - ZP/CZD/0158/20 Dostawa materiałów do sterylizacji - 13 pakietów
Dodano: 2021-01-22