Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
- Data zamieszczenia: 2012-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZESTAW DO UZUPEŁNIANIA POMP BAKLOFENOWYCH SYNCHROMED II (Nr rejestru A/14/12) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do uzupełniania pomp baklofenowych SYNCHROMED II, szczegółowo określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 1. Zamawiający wymaga aby: 1) zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; 2) oferowane produkty posiadały certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do zaoferowanych produktów; 3) zestaw był sterylny, zapakowany w podwójne opakowanie zabezpieczające; 4) produkty dostarczane podczas realizacji umowy, a zwłaszcza ich nazwy handlowe oraz numer kodu katalogowego produktu, producent były identyczne z produktami zaproponowanymi w ofercie przetargowej; 5) etykietki produktów były w języku polskim: tj. opis produktu, nazwa handlowa produktu, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności- umieszczony na/w każdym opakowaniu jednostkowym. 6) wszystkie elementy kompletu muszą pochodzić od jednego producenta; 7) zaoferowane produkty muszą posiadać trwałe oznaczenia 2. W celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą, katalogów oferowanych wyrobów z zaznaczeniem oferowanych produktów (nazwa, numer kodu katalogowego, sposób pakowania). Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Ww. zmiany muszą być poprzedzone zgodą Zamawiającego oraz podpisaniem aneksu. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416240
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wkładów i złączy jednorazowych dla potrzeb tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-04-15 - Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania - II dla SPZOZ Krotoszyn..
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa wkładów i złączy jednorazowych dla potrzeb tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania - pakiet 5 - przyrządy do płynów i krwi dla SPZOZ w Krotoszynie.
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa wkładów i złączy jednorazowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa wkładów i złączy dla tomografii komputerowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
Dodano: 2013-06-18 - Dostawa wkładów jednorazowych z szybkozłączem, oraz złączem niskiego ciśnienia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu.
Dodano: 2012-03-22 - Przetarg nieograniczony na dostawy leków oraz roztworów i substancji aptecznych dla Apteki w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2012-01-04