Przetargi.pl
Zestaw do akwizycji danych

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 80-231 Gdańsk, ul. Fiszera 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3411271 , fax. 058 3416144
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
    ul. Fiszera 14 14
    80-231 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3411271, fax. 058 3416144
    REGON: 00032612100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zestaw do akwizycji danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestaw do akwizycji danych Część. 1 - laptopy z wyposażeniem szt.2 Część. 2 - moduł pomiarowy do akwizycji danych Wielofunkcyjny moduł DAQ, przetwornik AC i CA na USB i Ethernet (moduł wejść i wyjść analogowych i cyfrowych): wejścia analogowe min. 14SE: rozdzielczość 16 bitów, próbkowanie min. 80kHz, bufor pamięci min. 180000 próbek; zakresy wejściowe ?5V, 0-5V, wzmocnienia 1x, 2x, 4x, 8x, zakres wejściowy dopuszczalny ?15V; wyjścia analogowe 2: rozdzielczość 12 bitów - zakres wyjściowy 0-4.9V; prąd wyjściowy min. 100mA; min. 23 wejścia-wyjścia cyfrowe, w tym 8 linii uniwersalnych; niezależne ustawianie każdej linii jako wejścia lub wyjścia; min. 2 liczniki 32-bitowe; częstotliwość wejściowa minimum 3MHz; interfejsy: USB 2.0-1.1 Full Speed, Ethernet 10Base-T; zasilanie bezpośrednio z portu USB lub przez zasilacz (Ethernet); oprogramowanie, sterowniki i przykłady: Windows 98-ME-2000-XP, Pocket PC, Linux kernel v2.4 i v2.6, LabView VI, LabWindows-CVI, Matlak, C-C++, VC, VB6, VBA (Microsoft Excel 2000), .NET, DAQFactory Express Software (Windows 2000-XP). Zasilacz, kabel USB, kabel Ethernet; Płytka zacisków umożliwiająca pełne wykorzystanie kanałów pomiarowych, kabel łączący płytkę zacisków z modułem DAQ; Wzmacniacze instrumentalne do sygnałów niskonapięciowych (np. sygnał z termopary) z programowanym wzmocnieniem; Płytka prototypowa - pole prototypowe min. 8x8 otworów; Sonda temperatury i wilgotności bezpośrednio współpracująca z modułem DAQ; zakres pomiarowy temperatury -40C-120C, rozdzielczość 0.01C; czas odpowiedzi max. 20s ; zakres pomiarowy wilgotności względnej 0-100%, rozdzielczość 0.03%, dokładność ?3.5%, czas odpowiedzi 4s; zakres temperatur pracy -40C-120C; długość kabla 1.8m; zasilanie 2.4V - 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach żądanych w rozdziale VII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póź. zmianami). 3. W przypadku, gdy do wykonania zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu musi załączyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają powyższy dokument łącznie. Wykonawca w celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest dołączyć do oferty podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr. 2 do SIWZ. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W stosunku do dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póź. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach