Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 15 w dzielnicy Chwałęcice; instalacja piłkochwytu oraz wymiana ogrodzenia wraz z wykonaniem muru oporowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest instalacja piłkochwytu oraz wymiana ogrodzenia wraz z wykonaniem muru oporowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w dzielnicy Chwałęcice. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - instalacja piłkochwytu z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych o wysokości 4,0 m powyżej terenu wzdłuż południowo-wschodniej krawędzi boiska wielofunkcyjnego, - ostrożne wykopanie krzewów rosnących wzdłuż południowo-wschodniej granicy działki (żywotnik zachodni o wysokości do 2 m), zabezpieczenie bryły korzeniowej, transport, zadołowanie, pielęgnacja i ponowne nasadzenie w poprzedniej lokalizacji po zakończeniu robót budowlanych i inżynieryjnych, - wykarczowanie samosiewek drzew i krzewów wzdłuż linii wymienianego ogrodzenia, - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki plecionej montowanej na słupkach betonowych wzdłuż południowo-wschodniej granicy działki, - wykonanie żelbetowego muru oporowego wzdłuż południowo-wschodniej oraz na odcinku do muru oporowego z prefabrykatów wzdłuż południowo-zachodniej granicy działki; różnica wysokości terenu po obu stronach muru w granicach od 0,3-1,3 m, - uzupełnienie gruntu pomiędzy drogą szutrową a murem oporowym (do wysokości ok. 10 cm poniżej górnej krawędzi muru oporowego), - założenie (po wtórnym nasadzeniu krzewów) agrowłókniny i wykonanie ściółki z kory drzew iglastych o grubości min. 5 cm na gruncie pomiędzy drogą szutrową a murem oporowym, - uporządkowanie i wyplantowanie powierzchni działek sąsiednich (prywatni właściciele) w części zajętej na czas prowadzenia robót. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz rysunku poglądowym, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac ziemnych, - wykonanie prac ciesielskich, zbrojarskich i betoniarskich, - instalacja ogrodzenia i piłkochwytów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż bramek oraz wymiana stolarki drzwiowej i ogrodzenia na terenie klubu LKS Studzienna w Raciborzu.
Dodano: 2023-11-22 - WYKONANIE I MONTAŻ OGRODZENIA, W TYM BRAM WJAZDOWYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO PRZY UL. KASZTANOWEJ 27 W ŁODYGOWICACH, POWIAT ŻYWIECKI
Dodano: 2022-07-27 - Wymiana części ogrodzenia wraz z uporządkowaniem terenu za budynkiem D
Dodano: 2022-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół obiektów COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2022-07-20 - Wymiana części ogrodzenia strony wschodniej i ogrodzenia strony zachodniej terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2020-09-08 - Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2020
Dodano: 2020-03-05 - Remont ogrodzenia dla Zespołu Szkół Stowarzyszenia Rodzin Katolickich przy ul. Kościuszki 11 w Chorzowie – etap 1
Dodano: 2020-03-04 - I. Budowa placu zabaw dla Przedszkola Integracyjnego nr 12 na terenie Szkoły Podst. nr 38, ul. Śląska 3 w Chorzowie – etap II wymiana ogrodzenia i piaskownicy. II. Wymiana ogrodzenia ul. Bogedaina ( Plac Hutników ).
Dodano: 2019-10-09 - Rozbiórka istniejącego ogrodzenia i budowa nowego ogrodzenia terenu przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Siemianowicach Śląskich im. M. Kopernika .
Dodano: 2019-07-10 - „Wykonanie ogrodzenia obiektu sportowego LKS w Studzienicach – etap II”
Dodano: 2019-03-06