Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkół Sportowych w dzielnicy Maroko-Nowiny, ul. Grunwaldzka 18; roboty remontowe ogólnobudowlane – remont dachu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Zespole Szkół Sportowych (dawne Gimnazjum nr 2) w Rybniku przy ul. Grunwaldzkiej 18, dzielnica Maroko-Nowiny, w zakresie określonym w przedmiarze robót, STWiOR oraz dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót: 1. demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, wywietrzników, 2. demontaż pokrycia dachowego, podkładu betonowego, usunięcie z przestrzeni stropodachu żużla wielkopiecowego, oczyszczenie podłoża, 3. wyrównanie istniejących ścian kolankowych, 4. ułożenie paroizolacji, wykonanie więźby dachowej (słupki, murłaty, krokwie); przy wykonaniu okapu należy uwzględnić planowaną termomodernizację ścian budynku (styropian gr.15 cm + odsunięcie pasa okapowego 30 cm), 5. wypełnienie przestrzeni w dachu wełną mineralną, 6. wykonanie pełnego deskowania, pokrycia – 2 x papa termozgrzewalna (papa podkładowa gr. min 4 mm, nawierzchniowa o grubości 5,2 mm), 7. wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej, montaż wywietrzników, rynien, rur spustowych. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót demontażowych, - wykonanie robót blacharsko-dekarskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład (drugie postępowanie)
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa infrastruktury sportowej w Parku Suble w Tychach – II postępowanie
Dodano: 2024-04-25 - Remont balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2024-04-25 - „Poprawa wizerunku zabytkowego budynku w centrum Kóz”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa Pawilonu Tulipan – budynku - część B w Goczałkowicach Zdroju
Dodano: 2024-04-20 - Wymiana pokrycia dachów nad kuchnią, stołówką̨ oraz pawilonie ZPL 2 zlokalizowanych w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej 49
Dodano: 2024-04-20