Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5, ul. Sikornik 34 w Gliwicach - modernizacja zewnętrznych i wewnętrznych obiektów sportowych (II etap) - przebudowa boisk przyszkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy wykonania następujących robót: 1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 2. Roboty odwadniające: wykonanie drenażu francuskiego z sączkiem perforowanym, 3. Wykonanie następujących obiektów sportowych: -Boisko do piłki nożnej o wym. 90,00 x 45,00 m w nawierzchni z trawy syntetycznej, -Bieżnia okólna 310 m i bieżnia prosta 100 m czterotorowa w nawierzchni poliuretanowej, -Rozbiegi do skoku w dal w nawierzchni poliuretanowej, wraz z zeskocznią dla skoku w dal i trójskoku, -Rzutnia do pchnięcia kulą w nawierzchni szutrowej wraz z kręgiem rzutu, -Boisko do siatkówki plażowej o wymiarach 1400 x2200 cm, 4. Wykonanie ciagów pieszych z kostki brukowej wraz z montażem ławek i koszy na śmieci, 5. Wykonanie trybun i schodów terenowych z elementów drobnowymiarowych, 6. Wykonanie muru oporowego, 7. Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej, 8. Rekultywacja terenów zielonych-wykonanie trawników dywanowych z rolki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub modernizacji obiektów sportowych o nawierzchniach sztucznych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto) każde. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: -ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA PEŁNOWYMIAROWEJ HALI SPORTOWEJ W JAWORZU
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego oraz remont boiska sportowego w Łękawicy
Dodano: 2016-07-18 - Budowa boiska, bieżni oraz skoczni w dal przy budynku III Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-06 - Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bielsku-Białej, ul. Lompy 10
Dodano: 2016-05-25 - Budowa torów rowerowych typu pumptrack w trzech lokalizacjach przy ulicach: Norwida 10, Gwareckiej 2 i Energetyków w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja zadań p.n.: Budowa boisk, bieżni, zjazdu publicznego i utwardzenie terenu Część 1 - Budowa bieżni ze skocznią w dal przy Szkole Podstawowej Nr 1, ul. Księżycowa 6 w Częstochowie; Część 2 - Budowa boiska przy Gimnazjum nr 7 im. Ildefonsa Gałczyńskiego, ul. Zamenhofa 23 w Częstochowie; Część 3 - Budowa boiska przy Gimnazjum nr 17 im. Huberta Wagnera, ul. Legionów 23 w Częstochowie; Część 4 - Budowa zjazdu publicznego z ulicy Czołgistów wraz z utwardzeniem terenu przy Gimnazjum nr 16, ul. Ułańska 5 w Częstochowie
Dodano: 2016-05-06 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kłobucku
Dodano: 2016-04-15 - Budowa boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół nr 6 przy al. Piłsudskiego.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa istniejących boisk asfaltowych na boisko o nawierzchni poliuretanowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 70.
Dodano: 2016-04-11