Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ul. Płocka 16 w Gliwicach - termomodernizacja i modernizacja budynku

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ul. Płocka 16 w Gliwicach - termomodernizacja i modernizacja budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - segment A, B, C w tym demontaż i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, roboty wykończeniowe: tynki, malowanie; - docieplenie ścian zewnętrznych segment A, B, C, stropu segment A, docieplenie dachu - sali gimnastycznej segment C; - docieplenie ścian i sufitu klatki schodowej segment A i B; - likwidacja starej kotłowni wraz z modernizacją na nowe pomieszczenia gospodarcze wraz z wymianą instalacji elektrycznej; - przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego ściennego i monitoringu placówki (demontaż i montaż); - dokończenie robót budowlanych związanych z izolacją ścian fundamentowych piwnic; - dokończenie robót budowlanych związanych z nowo wybudowaną kotłownią (montaż stolarki okiennej, roboty wykończeniowe: płytki ścian, tynki, malarskie); - wymiana istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej; - wymiana studni wodomierzowej wraz z osprzętem na zewnątrz budynku; - wymiana istniejącej przepompowni w pomieszczeniu starej kotłowni; - zabezpieczenie nowo wykonanej kotłowni i instalacji c.o. na czas budowy; - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynków; - wykonanie zabezpieczenia terenu budowy w czynnym obiekcie oświatowym. Uwaga: Zamówienie nie obejmuje: - wymiany pokrycia dachowego segmentu A; - wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z wentylacją obiektu segmentu A; - wymiany instalacji zimnej wody; - wykonania nowej kotłowni budynku; - prac budowlanych związanych z pokryciem dachu segmentu B i C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje projektowe, opis robót - załącznik 1, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: a) przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym - wykonanie wygrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy; b) obowiązek prowadzenia dziennika budowy wynikający z decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę. W y k o n a w c a s p o r z a d z i w t e r m i n i e 7 d n i o d d a t y z a w a r c i a u m o w y h a r m o n o g r a m terminowo-rzeczowo-finansowy według ZAŁĄCZNIKA NR 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Warunki gwarancji według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach