Przetargi.pl
Zespół Szkół nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie - przystosowanie obiektów szkoły na potrzeby klasy zero.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie - przystosowanie obiektów szkoły na potrzeby klasy zero.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zespół Szkół nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie - przystosowanie obiektów szkoły na potrzeby klasy zero.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000.00 zł (dwadzieścia tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zawierający min. 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego obejmującego roboty budowlane, elektryczne i wodno kanalizacyjne o wartości brutto min. 800 000.00 zł., z podaniem daty i miejsca ich wykonywania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykażą się osobami które będą wykonywać zamówienie: - jedną osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający min. 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego obejmującego roboty budowlane, elektryczne i wodno kanalizacyjne o wartości brutto min. 800 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca ich wykonywania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wskaże: - jedną osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Do oferty Wykonawca dołączy: a) dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień budowlanych w wyżej wymienionych specjalnościach, b) zaświadczenia, że wyżej wymienione osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobami, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. do wartości zawartej umowy obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach