Przetargi.pl
Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych w Gliwicach ul. Kozielska 1- budowa Sali Sportowej

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych w Gliwicach ul. Kozielska 1- budowa Sali Sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Gliwicach ul. Kozielska 1 , na działkach 582,cz dz. 592,540, 1702, 1688, 1689 obręb Nowe Miasto, połączonej łącznikiem do istniejącego budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą, oraz wjazdami i ciągami komunikacyjnymi i drogami pożarowymi. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: pow. zabudowy 1922,62m2, pow. użytkowa 2295,3m2, pow. całkowita 2690m2, kubatura 17 875,0m3,wysokość 11.20m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót ( Załącznik Nr 6) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, obejmującą wbudowane materiały urządzenia, oraz wykonawstwo robót, zgodnie z warunkami gwarancji stanowiącymi załącznik do umowy. Wykonawca będzie zobowiązany: - w przypadku powołania przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu pełniącego funkcję nadzoru inwestorskiego dla powyższego zadania, Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy - sporządzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej ,dokumentacją projektową, STW i OR z zachowaniem norm, oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu -ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy (w tym urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych, oraz zapewnienia stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, utrzymania powyższych elementów w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy. Powyższe stanowi koszt Wykonawcy - zapewnienie terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego Planu bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, oraz przeprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy, w tym odśnieżania dachów wznoszonych obiektów - zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy wraz z pomiarem powykonawczym, naniesienia pomiaru powykonawczego na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, przekazanie do Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach-Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej plików komputerowych umożliwiających uzupełnienie bazy mapy numerycznej, oraz przekazanie Zamawiającemu odbitek map , wraz z wykonaniem metryki - zapewnienie na własny koszt : dostawy energii elektrycznej, wody(i odprowadzenia ścieków)ciepła i innych mediów - zapewnienie na własny koszt obsługi geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia - zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego ze strony użytkowników istniejącego uzbrojenia(nadzory branżowe) - dokonania niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami i poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych - poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich stwierdzeniu dla dokonania ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy - zagospodarowanie wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r o odpadach(tekst jednolity. Dz. U. z dnia 2007r nr 39.poz.251,z póż. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001r.Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z dn.2008.nr 25 poz.150 z póżn. zmianami )i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów(kart odpadów) - prowadzenie robót ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym prowadzenie monitoringu natężeń hałasu, zanieczyszczeń powietrza i gruntu oraz drgań w trakcie prowadzonych robót - zabezpieczenie dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz projektu - zapewnienie potrzebnego oprzyrządowania, potencjału ludzkiego oraz materiałów wymaganych do zbadania na żądanie zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów wymaganych do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów wykonawcy na terenie budowy, a także zużytych materiałów Badania o których mowa powyżej będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt - zawarcia umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy, oraz z tytułu szkód które mogą zaistnieć związku z określonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego dla których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane, oraz do udostępniania danych i informacji wymaganych tą ustawą - dla czasowo przebywających przedstawicieli, zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia-zapewnienia odzieży ochronnej zgodnie z wymogami BHP (minimum 6 kompletów) - wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania( w razie konieczności Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu - naprawy na koszt własny wszystkich elementów pasa drogowego które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót ,oraz zachowania czystości dróg. Ponoszenia w trakcie realizacji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia - sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej ,w trzech egz. papierowych oraz w trzech egz. w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk Dokumentacja powykonawcza w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994r.prawo budowlane(tj. Dz. U z 2006 rnr.156 poz.1118 z póżn. zm musi obejmować dokumentacje budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe ,w szczególności: - Projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi(podpisany i opieczętowany przez kierownika Budowy, Projektanta, oraz Inspektora nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy.) - Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego - Dziennik budowy instrukcje techniczne, w tym DTR - Atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności(w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy - Protokoły z prób ,sprawdzeń i pomiarów protokoły odbiorów technicznych Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w jęz. polskim, lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza przysięgłego. - Przekazanie zamawiającemu kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń(w języku polskim) oraz kartę gwarancyjną dla całego przedmiotu umowy. - Dokonania szkolenia przyszłego zarządcy obiektu i Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń - Przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - W okresie rozruchu i wyposażania obiektu do współpracy z przyszłym Zarządcą obiektu i udostępniania mu poszczególnych pomieszczeń w celu ich doposażenia i przystosowania do ich przyszłego funkcjonowania. - Komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów a także pokrycia kosztów z tym związanych. - Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi, oraz przeglądzie pogwarancyjnym - Przeprowadzenia na własny koszt obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń i systemów wynikających z gwarancji ich producentów. - Wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. - Uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu w terminie umownym. Inne wymagania: Wykonawca będzie zobowiązany w 2011 roku do wykonania robót za kwotę 800 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 200 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach