Przetargi.pl
Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dotyczących sieci dróg, kolei, budowli mostowych oraz innych obiektów związanych z komunikacją drogową i kolejową w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych (TBD) z obszaru części Województwa Wielkopolskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Al. Niepodległości 18 18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dotyczących sieci dróg, kolei, budowli mostowych oraz innych obiektów związanych z komunikacją drogową i kolejową w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych (TBD) z obszaru części Województwa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowaniu podlega pozyskanie i przetworzenie danych do Bazy Danych Obiektów Topograficznych następujących klas obiektów: 1. SK JZ_L - odcinki jezdni Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, KAT_ZARZ, KLASA_DR, POLOZENIE, NAWIERZCHNIA, SZER_NAWIERZCHNI, SZER_KORONY_DR, LICZBA_PASOW, NAZWA_DR, L_JEZ_DR, ULICA, ID_ULICY, wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych, Wraz z tabelami: a. [ULICE] - w pełnym zakresie atrybutów oraz z atrybutem fakultatywnym ID_TERYT zawierającym identyfikator (SYM_UL) centralnego katalogu ulic ULIC99 zawartego w systemie identyfikacji adresowej ulic rejestru TERYT, zgodnie ze schematem aplikacyjnym: TBDGML_ver1_36, b. [SZLAKI_DROGOWE] - w pełnym zakresie atrybutów, c. [INT_JEZDNIE_SZLAKI] - w pełnym zakresie atrybutów. 2. BB MO_L - budowle mostowe Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, RODZAJ, LICZBA_POZIOMOW, MOBILNOSC_PRZESLA, NOSNOSC, WYSOKOSC, SZEROKOSC, DŁUGOSC, NAZWA, wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych, 3. SK KL_L - tory lub zespoły torów Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, RODZAJ_P_SZYN, RODZAJ_TRAKCJI, LICZBA_TOROW, RODZAJ_TOROW, POLOZENIE wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych . Wraz z tabelami: [LINIE_KOLEJOWE], [INT_TORY_SZLAKI], [WEZLY_KOLEJOWE] w pełnym zakresie atrybutów. 4. SKPP_L- odcinki przepraw Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, RODZAJ, FUNKCJA_TRANS wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych, 5. BB BD_A - budynki Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, FUNKCJA_OGOLNA, FUNKCJA_SZCZEGOLOWA, NAZWA wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych, 6. OI KM_P - obiekty związane z komunikacją Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, RODZAJ, NAZWA wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych, 7. KU KO_A - kompleksy komunikacyjne Należy pozyskać następujące atrybuty: ID, RODZAJ, NAZWA, wraz z pełnym zestawem atrybutów specjalnych. Zakres opracowania wektorowej bazy danych obiektów topograficznych obejmuje obszar następujących powiatów województwa wielkopolskiego: gostyński, jarociński, śremski, średzki i kościański
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1. Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną pracę o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, która została włączona do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, podając termin wykonania, odbiorców zamówienia oraz wartość pracy w zł. Pod pojęciem prac o podobnym charakterze rozumie się prace obejmujące opracowanie jednej z niżej wymienionych i włączonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: a) Topograficznej Bazy Danych (TBD) w zakresie komponentu TOPO o pełnej treści lub b) VMap Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2) Wykonawca musi wykazać się minimum jednym opracowaniem wymienionym w ppkt a) lub b) o wartości minimum 200 tys. złotych brutto. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymieniona praca o podobnym charakterze została wykonana należycie i została włączona do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (kopia protokółu odbioru pracy wraz z kopią dowodu potwierdzającego włączenie dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego). 1.2.2. Wykonawca wykaże iż dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponuje minimum 1 (jedną) stacją redakcyjną GIS-CAD. Pod pojęciem _stacja redakcyjna GIS-CAD_ Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: - wizualną edycję opracowania rastrowego, - wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), - superpozycję wymienionych produktów, - wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych: 1.2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) minimum jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie _fotogrametria i teledetekcja_ - art. 43, pkt 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 ze zm./. b) minimum 1 operatorem stacji roboczych GIS-CAD posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie _redakcja map_ - art. 43, pkt 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 ze zm./. c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie _geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne_- art. 43, pkt 1 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 ze zm./. Należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że wyżej wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia. W wypadku wykonawców występujących wspólnie wystarczy, że warunki wymienione w ust. 1 pkt 1.2 niniejszego rozdziału spełniają oni łącznie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ustawy; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. wykazu wykonanej należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej pracy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 200 000 złotych brutto, która została włączona do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego podając termin wykonania, odbiorcę zamówienia oraz wartość pracy w zł oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że praca o podobnym charakterze została należycie wykonana i włączona do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (kopia protokółu odbioru pracy wraz z kopią dowodu potwierdzającego włączenie dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego); 3.2. wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i oprogramowania, którym dysponuje wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i oprogramowania; 3.3. wykazu osób, którymi dysponuje wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do załącznika należy dołączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach