Przetargi.pl
ZDP-7-343/3/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP-7-343/3/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa na plac Zamawiającego tablic i znaków drogowych do pionowego oznakowania dróg powiatowych wraz z kompletem obejm i śrub mocujących 1. Znak A; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość 40 szt. 2. Znak B; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość 35 szt. 3. Znak D; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 600 mm - ilość 35 szt. 4. Znak E; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie - ilość 25,0 m2 5. Znak F; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie - ilość 14,0 m2 6. Znak T (1,2,3,4) folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie - ilość 10,0 m2 7. T-6 folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - 20 szt. 8. Znak U-3a, U-3b; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie - ilość 40 szt. 9. Znak D-42, D-43; folia odblaskowa typ 1; grupa wielkości znaków - średnie - 14 szt. Znaki powinny być wykonane zgodne z załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Wymagania techniczne dla znaków i tablic drogowych: a) tarcze znaków winny być wyprodukowane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,15 mm zginanej krawędziowo; b) tarcze znaków winny być wzmocnione profilami konstrukcyjno- montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku; c) tylna strona tarczy znaku winna być zabezpieczona matową farbą nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 30 mikronów; d) Gęstość powierzchniowa współczynnika odblasku folii I typu użyta do wykonania lica znaku nie powinna zmniejszyć się więcej niż 50% wartości początkowej przez okres 7 lat od daty jej użycia oraz wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały ten okres. Każdy powtarzalny symbol znaku oraz obwódki znaków powinny być wykonane metodą sitodruku; e) każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną, zawierającą następujące dane: - nazwę wytwórcy znaków, - datę produkcji, - oznaczenia dotyczące parametrów odblaskowych lica znaku, Okres gwarancji: znaki z folią 1 typ - 7 lat. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w wysokości minimum 80% całości zamówienia. Wielkość realizacji uwarunkowana będzie od kwoty brutto za całość zamówienia. Istotne postanowienia umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunkami takiej zmiany będą: - urzędowa zmiana obowiązującej dotychczas stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie ilości poszczególnych tablic i znaków. Rozliczenie nastąpi według cen jednostkowych. Ogólna wartości zamówienia nie przekroczy wartości umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w wysokości minimum 80% całości zamówienia. Wielkość realizacji uwarunkowana będzie od kwoty brutto za całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349923000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Doświadczenie zawodowe - referencje. 4. Zaakceptowane istotne warunki umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną