Przetargi.pl
ZDP-7-343/20/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP-7-343/20/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1346N PIENIĘŻNO - BABIAK ETAP 1 ZAKRES ROBÓT: Zamawiający z uwagi na ograniczenia finansowe, podzielił realizację remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1346N Pieniężno - Babiak na etapy. W okresie wiosennym 2010 roku na całej drodze nr 1346N wystąpiły liczne uszkodzenia konstrukcji drogi. W czasie ich naprawy wykonano głębokie korytowanie zniszczonych fragmentów konstrukcji drogi, wraz z częściową wymianą podłoża. Odkryte warstwy konstrukcji drogi oraz podłoża gruntowego, na całej drodze są takie same, jak na odcinku Lechowo- Jesionowo. Również natężenie i warunki ruchu są równomierne, na całej długości drogi nr 1346N. Wobec tego, Zamawiający przyjmuje przedstawione w Projekcie technologii remontu nawierzchni Drogi Powiatowej Nr 1346N Pieniężno- Babiak na odcinku Lechowo- Jesionowo, rozwiązanie techniczne prowadzenia prac, jako właściwe również dla odcinków ujętych w ETAPIE 1 remontu. W pierwszej kolejności wybrano do realizacji trzy odcinki, które wymagają najpilniejszej naprawy: 1. na odc. Pieniężno- Borowiec od km 1+727 do km 1+957; dłg. 230 mb; 2. na odc. Lechowo- Jesionowo od km 12+080 do km 12+410; dłg. 330 mb; 3. na odc. Lechowo- Jesionowo od km 13+783 do km 14+113; dłg. 330 mb. REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1346N ETAP 1 - TECHNOLOGIA ROBÓT: Z przedstawionych w Projekcie technologii remontu nawierzchni Drogi Powiatowej Nr 1346N Pieniężno- Babiak na odcinku Lechowo- Jesionowo rozwiązań technicznych Zamawiający przyjmuje do realizacji: 1. wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych z zastosowaniem geokompozytu przeciwspękaniowego: - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4 cm, - ułożenie geokompozytu przeciwspękaniowego, - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W grubości minimalnej 3 cm. 2. poprawę warunków wodnych pracy nawierzchni poprzez: - ścinkę i wyprofilowanie poboczy, - wykonanie sączków poprzecznych, odprowadzających wodę spod konstrukcji nawierzchni; - częściowe oczyszczenie i wyprofilowanie rowów. Zamawiający wyznaczył do wykonania robót remontowych odcinki drogi nr 1346N, na których nie występują zniszczenia nawierzchni, kwalifikujące je do całkowitej przebudowy. Wobec tego na aktualnym etapie prac remontowych zrezygnowano z technologii, polegającej na rozbiórce istniejącej i budowie nowej konstrukcji drogi. W związku z tym, przy pracach objętych bieżącym zamówieniem będą miały zastosowanie wszelkie zapisy w/w projektu oraz specyfikacji technicznych, dotyczące w/w zakresu robót, określonego dodatkowo w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Natomiast nie będą miały zastosowania, wszelkie zapisy w/w projektu oraz specyfikacji technicznych, dotyczące budowy nowej nawierzchni. Wyznaczone odcinki nie przebiegają przez obiekty mostowe oraz znajdują się poza terenami zabudowanymi. Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz odpowiednimi zapisami dokumentów: Projekt technologii remontu nawierzchni Drogi Powiatowej Nr 1346N Pieniężno- Babiak na odcinku Lechowo - Jesionowo oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. Sączki poprzeczne należy wykonać średnio co 15 m, dostosowując ich rozstaw do istniejącego zadrzewienia w poboczach drogi. Prace przy wykonaniu sączków muszą być prowadzone w sposób uniemożliwiający uszkodzenie systemów korzeniowych i pni drzew. Roboty ziemne związane są ze ścinaniem poboczy i wykonaniem wykopów pod sączki poprzeczne, wraz z wywozem ziemi. Roboty te należy skalkulować w poz. kosztorysu: ścinanie i uzupełnianie poboczy oraz wykonanie sączków. Wszelkie roboty towarzyszące i koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania: REMONT DROGI NR 1346N PIENIĘŻNO- BABIAK ETAP 1 należy uwzględnić w odpowiednich pozycjach kosztorysu ofertowego. Oczyszczenie, pogłębienie i wyprofilowanie rowów polega na: 1. Wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu. Namuł i nadmiar gruntu pochodzącego z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza obręb pasa drogowego. 2. Pogłębieniu i wyprofilowaniu do uzyskania podanych poniżej wymiarów geometrycznych rowu i skarp, dla rowu przydrożnego o kształcie odpowiednio: a) trapezowym - szerokość dna co najmniej 0,40 m, nachylenie skarp od 1:1,5 do 1:1,3, głębokość od 0,30 m do 1,20 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu; b) trójkątnym - dno wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 0,50 m, nachylenie skarpy wewnętrznej 1:3, nachylenie skarpy zewnętrznej od 1:3 do 1:10, głębokość od 0,30 m do 1,50 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu; c) opływowym - dno wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 2,0 m, krawędzie górne wyokrąglone łukami kołowymi o promieniu 1,0 m do 2,0 m, nachylenie skarpy wewnętrznej 1:3, a skarpy zewnętrznej od 1:3 do 1:10, głębokość od 0,30 m do 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu. Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić 0,2%. Największy spadek podłużny rowu nie powinien przekraczać 3,0% (występują grunty gliniaste)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Braniewsko - Pasłęcki Bank Spółdzielczy oddział w Braniewie Nr 36 8313 0009 0030 0171 2000 0030; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca, który dokona wpłaty wadium w pieniądzu winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu (terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego). W pozostałych dopuszczalnych formach w przypadku osobistego składania oferty, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 11.1 SIWZ, w formie lub formach, o których mowa w pkt 11.2 SIWZ. zostanie wykluczony z postępowania. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 11.8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) Upłynie termin związania z ofertą; b) Zostanie zawarta umowa i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 11.9. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) Który został wykluczony z postępowania; c) Którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w wyznaczonym terminie, przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) Odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach