Przetargi.pl
ZDP.7.252.46.2015 - DOSTAWA NOWYCH BETONOWYCH PŁYT DROGOWYCH

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.46.2015 - DOSTAWA NOWYCH BETONOWYCH PŁYT DROGOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa obejmuje: nowe betonowe płyty drogowe, pełne, dwustronnie zbrojone w ilości 110szt. Wymagania techniczne: wymiary 300cmx150cmx15cm. wykonana według normy - PN-EN 13369:2005 klasa betonu min. C25/30 (B30) zbrojenie pręty klasy A-III wytrzymałość mim. 50kN cztery uchwyty do montażu ścieralność na tarczy Boehmego nie powinna przekraczać dla gat. I - 1,5mm wszystkie zamawiane płyty muszą być z I gatunku oraz posiadać odpowiednią klasę mrozoodporności. dostarczone nowe betonowe płyty drogowe nie mogą być uszkodzone, nie mogą posiadać rys, pęknięć ani ubytków. Miejsce dostawy - teren miasta Braniewa. Dostawa nowych betonowych płyt drogowych, pełnych wraz z rozładunkiem. Odbiór dostawy: Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy. Zamówienie na nową betonową płytę drogową realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego. Poszczególne dostawy Zamówienia realizowane będą w terminie do 7 dni, od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Jednokrotna dostawa nowych betonowych płyt drogowych do Zamawiającego w ilości nie mniejszej niż 30szt. Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy na każde żądanie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, posiadają deklaracje zgodności, aktualną aprobatę techniczną. Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego towaru płyt drogowych. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń (m.in. nacisk pojazdu na oś, masa rzeczywista pojazdu) podczas transportu towaru płyt drogowych po drogach publicznych. Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 700 do 1500. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym.. Dostawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. W przypadku dostarczenia nowej betonowej płyty drogowej niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości płytę drogową i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana nowa betonowa płyta drogowa nie będzie spełniała wymagań, zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, ZDP odmówi zapłaty za dostarczoną płytę drogową, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie czasu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach