Przetargi.pl
ZDP.7.252.39.2014-Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 1397N w m. Zagaje

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.39.2014-Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 1397N w m. Zagaje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedsięwzięcie polega na opracowaniu projektu remontu drogi polegającej na poprawie bezpieczeństwa oraz zmiany organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 1397N w miejscowości Zagaje. DP nr 1397N na odcinku od km 4+403 do km 5+315 przebiega w obszarze zabudowanym miejscowości Zagaje. Nawierzchnia bitumiczna o średniej szerokości 5,0 m. Droga klasy technicznej L. Kategoria ruchu KR-2. 2) Celem jest ograniczenie prędkości pojazdów przejeżdżających przez miejscowość, poprzez wprowadzenie elementów zmieniających geometrię pasów ruchu takich jak: wyspy dzielące, szykany, zwężenia, powierzchnie wyniesione lub innych, o parametrach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.99.43.430 z dnia 14 maja 1999 r.). 3) Elementy należy zaprojektować w sposób, który spowoduje skuteczne wymuszenie uspokojenia ruchu w okolicach dojścia do szkoły. W tym celu zakłada się zaprojektowanie remontu i zmiany organizacji ruchu na odcinku wjazdu do miejscowości Zagaje od m. Piela oraz na odcinku wjazdu do miejscowości Zagaje od m. Bieńkowa. 4) Przyjęte rozwiązania nie mogą utrudniać dostępu do nieruchomości przyległych do drogi oraz powinny zapewniać właściwe odwodnienie jezdni i pozostałych części pasa drogowego. W przypadku konieczności poszerzenia, przesunięcia jezdni do zaprojektowania wzmocnienia podłoża i konstrukcji drogi należy wykonać badania geotechniczne i przyjąć rozwiązania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.99.43.430 z dnia 14 maja 1999 r.). 5) W dokumentacji należy uwzględnić zaprojektowany ciąg pieszy- projekt wykonany przez Urząd Gminy Lelkowo. Chodnik nie został jeszcze wybudowany. W przypadku konieczności zmiany w zaprojektowanym chodniku należy uzyskać uzgodnienie Urzędu Gminy Lelkowo oraz uwzględnić zmieniany odcinek w opracowanej dokumentacji. 6) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt pozyska wszelkie niezbędne do opracowania dokumentacji materiały, takie jak m.in. mapy, badania, inwentaryzacje stanu istniejącego itp. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie konieczne opinie, uzgodnienia, łącznie z prawomocnym zgłoszeniem robót oraz decyzją zatwierdzającą projekt organizacji ruchu. Ponadto w ramach zadania Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego przy wykonaniu remontu drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa. W skład dokumentacji wchodzą opracowania: a) koncepcja rozwiązań- min. 2 warianty, z oszacowaniem wartości dla każdego rozwiązania; b) projekt techniczny budowlano - wykonawczy - 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; c) szczegółowe specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót - 1egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; d) przedmiar robót - 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; e) projekt organizacji ruchu - 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; f) kosztorys inwestorski w rozbiciu na dwa elementy; a) odcinek wjazdu do miejscowości Zagaje od Piela - 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej b) odcinek wjazdu do miejscowości Zagaje od Bieńkowa - 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; 7) Wykonawca sporządzi dokumentację w formie papierowej w/w ilości oraz w wersji elektronicznej pliki WORD, EXCEL, PDF, DWG zapisane na nośniku danych (np. płyta CD/DVD). 8) Okres gwarancji: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji na przedmiot umowy na okres od daty odbioru końcowego dokumentacji projektowej do końca realizacji robót wykonanych na jej podstawie. 2. W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wszelkich wad w dokumentacji projektowej, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania, jego elementu lub części, z jakiegokolwiek zaniedbania Wykonawca. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie 14 dni od daty powiadomienia go przez Zamawiającego o wadach. 4. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w dokumentacji projektowej ujawnionych w okresie gwarancji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za: a) roboty dodatkowe spowodowane brakami dokumentacyjnymi lub rozbieżnościami pomiędzy projektem budowlanym a częścią kosztorysową; b) błędy w projektach niosące koszty ich usunięcia lub straty w wyniku opóźnienia inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach