Przetargi.pl
ZDP.7.252.10.2012 - Remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych betonem asfaltowym

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.10.2012 - Remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych betonem asfaltowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót: a) oczyszczenie nawierzchni przed skropieniem b) skropienie nawierzchni przed wykonaniem remontu c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S lub AC 11S w ilości 350,0 Mg przy grubości średnio 4 cm Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie odcinki dróg powiatowych na terenie powiatu Braniewskiego do wykonania remontu nawierzchni. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Wykaz odcinków dróg do wykonania remontu Zamawiający wskaże w dniu przekazania placu budowy. Realizacja odcinków - na terenie powiatu braniewskiego. Odcinki dróg i rzeczywisty zakres remontu będą zależne od aktualnych potrzeb i stanu rzeczywistego nawierzchni. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w wysokości minimum 60% całości zamówienia. Szczegółowy zakres robót - zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 SIWZ). Gwarancja jakości. Wykonawca udzieli gwarancji, jakości oraz rękojmi na wady wykonanych robót na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach