Przetargi.pl
ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 505 500 , fax. 768 505 501
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 505 500, fax. 768 505 501
    REGON: 2754200033
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDH/17/2016 - Zakup używanej koparki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparki do Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, zgodnej z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jej instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać urządzenie w pełni sprawne. Podstawowe parametry techniczne ładowarki: 1) Rok produkcji urządzenia nie starszy niż 2007 r. 2) Maksymalny przebieg w roboczogodzinach: 11 000 mth, 3) Masa operacyjna ładowarki: max 24 tony, 4) Konstrukcja koparki: układ jezdny gąsienicowy, wysięgnik jednoczęściowy 5) Silnik turbodoładowany Diesla o mocy użytecznej min. 145 KM, spełniający wymogi emisyjne UE min. Tier3 i układem filtracji powietrza z filtrem wstępnym oraz filtrem separacji wody z paliwa 6) Silnik z automatycznym układem podgrzewania. 7) Napęd jazdy hydrostatyczny, sterowanie automatyczne min 3 - zakresowe, 8) Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l, 9) Układ hamulcowy hydrauliczny, 10) Centralny układ smarowania, 11) Typ układu hydraulicznego z pompą dwusekcyjną o wydatku całkowitym min. 400 l/min oraz kompensacją ciśnienia zależnie od obciążenia, i ciśnieniu min. 350 bar dla układu osprzętu oraz układu jazdy 12) Termostatyczny system chłodzenia oleju hydraulicznego, wyposażony w wentylator chłodnicy oleju, 13) Rozdzielacz hydrauliczny z dodatkowym wyjściem do napędu urządzeń dodatkowych, 14) Sterowanie układem roboczym hydrauliki i kontrola pracy: za pomocą joysticków oraz zbiorczego ekranu wizualizacyjnego 15) Całkowita długość koparki (łyżka w położeniu maksymalnie złożonym pod wysięgnik): max 10 m, 16) Wysokość koparki (do szczytu kabiny): max 3,10 m, 17) Minimalna głębokość kopania 6,0 m, 18) Minimalna wysokość kopania 9,0 m, 19) Minimalny zasięg kopania na poziomie gruntu (od osi obrotu kabiny): 9,0 m 20) Minimalny udźwig łyżki na poziomie gruntu, przy maksymalnym zasięgu: 2000 kg 21) Zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu min. 60 % (31 stopni) 22) Minimalna szerokość gąsienic 80 cm, 23) Dodatkowe łyżka skarpowa min 2 m szerokości sterowana hydraulicznie; 24) Szybkozłącze łyżki; 25) Dodatkowa linia hydrauliczna do opcjonalnego osprzętu, 26) Oświetlenie pola roboczego (halogeny - przód i tył), z kontrolą pola tylnego za pomocą kamery 27) Kabina zgodna z normami ROPS/FOPS, podgrzewanymi szybami i klimatyzacją, wyposażona w szyby bezpieczne oraz wycieraczki przynajmniej na szybie przedniej, z wentylacją nadciśnieniową zabezpieczającą przez zanieczyszczeniem kabiny pyłem zewnętrznym 28) Ostrzegawczy system dźwiękowy lub świetlny informujący przynajmniej o: nieprawidłowym ciśnieniu oleju silnika, przegrzaniu silnika, przegrzaniu lub utracie ciśnienia układu hydraulicznego (wypływ oleju), zabudowany system monitorowania i rejestracji pracy maszyny Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1. Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi, dokumentację techniczno ruchową (DTR); 2. Kartę katalogową koparki, potwierdzającą wymagane parametry techniczne urządzenia, sporządzoną w języku polskim. 3. Aktualne decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonych urządzeń i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski – jeśli są wymagane; 4. Książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT; 5. Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 6. Dokument potwierdzający odpowiedzialność Dostawcy w okresie gwarancji rozruchowej. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Termin realizacji zamówienia: Termin odbioru urządzenia w ciągu maksymalnie 3 dni od daty zawarcia umowy. Dokładny termin odbioru będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej jednego dnia roboczego. Wykonawca, przy przekazaniu koparki, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne pracowników Zamawiającego, obejmujące obsługę i konserwację koparki. Wydanie koparki wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jej odbioru i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru koparki, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji rozruchowej na okres min. 3 tygodni na dostarczoną koparkę, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji tj. podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozruchowej Wykonawca bierze odpowiedzialność za realizację napraw zaistniałych w urządzeniu usterek i awarii. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania gwarancji rozruchowej, Wykonawca podejmie działania:  w przypadku awarii wyłączającej koparkę z eksploatacji Wykonawca usunie awarię w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną;  w przypadku awarii nie wyłączającej koparki z eksploatacji Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Gdy w okresie obowiązującej gwarancji rozruchowej będą miały miejsce trzy awarie wyłączające koparkę z eksploatacji na okres dłuższy niż 24 godziny, Zamawiającemu przysługuje reklamacyjne prawo zwrotu koparki. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 14 dni, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach