Przetargi.pl
ZDH/11/2014 - Dostawy węglanu sodu (sody amoniakalnej)

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDH/11/2014 - Dostawy węglanu sodu (sody amoniakalnej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy maksymalnie 900 Mg bezwodnego węglanu sodu (Na2CO3) do IMN O/Legnica, w ilościach do 75 Mg miesięcznie. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa IMN O/Legnica w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren HM Legnica). Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy, jako pakowany w kontenery elastyczne typu BIG-BAG, o wadze 1 tony. Na żądanie zamawiającego dopuszcza się dostawę towaru w jednostkowych workach po 25 kg, ułożonych na paletach, o wadze zbiorczej 1 tony, jednakże żądanie takiej dostawy musi być zgłoszone Wykonawcy minimum 3 dni przed jej realizacją. Preferowana wielkość jednego transportu od 10 do 24 Mg. Maksymalna wielkość dostawy: 24 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, w przypadku gdy rozładunek z pojazdów Wykonawcy jest utrudniony lub niemożliwy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji ilościowych i jakościowych zakupionego towaru, na podstawie analiz laboratoryjnych przeprowadzonych przez Zamawiającego. Analizy dokonywane będą na podstawie prób pobranych z wadliwej partii dostawy. Zamawiający pobierze 2 próbki materiału - próbkę laboratoryjną do badań oraz próbkę rozjemczą. Próbka rozjemcza zostanie zabezpieczona w momencie pobrania i będzie przechowywana w siedzibie Zamawiającego do momentu rozliczenia danej dostawy. Upoważniony przedstawiciel Dostawcy ma prawo uczestniczyć w czynnościach poboru próbek. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie zgadzał się z wynikami analiz przeprowadzonych przez Zamawiającego, Zamawiający dokona analizy dostawy w certyfikowanym i niezależnym laboratorium. Koszt przeprowadzonych analiz pokryje strona, której wyniki bardziej odbiegają od wyników wymaganych. Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamacje ilościowe i jakościowe niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty dostarczenia materiału. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w terminie 5 dni roboczych od daty jej zgłoszenia. Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji wymienić wadliwy towar na wolny od wad lub obniżyć cenę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wszystkie aktualne wymogi prawne w zakresie wprowadzania do obrotu substancji chemicznych w ich postaci własnej, jako składników preparatów lub w wyrobach. Wykonawca zapewnia, iż przewidziane jest zastosowanie węglanu sodu jako topnika w produkcji ołowiu oraz surowica do produkcji węglanu ołowiu i cynku, bądź zobowiązuje się ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy takie zastosowanie uwzględnić. Wykonawca zrealizuje każdorazową dostawę w ciągu 24 godzin od daty otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zapotrzebowaniu. Każde zgłoszenie będzie potwierdzane faksem. Dopuszcza się również realizację dostaw na mocy wcześniej określonego i zatwierdzonego obustronnie harmonogramu. Dokładne terminy dostarczenia poszczególnych partii produktu będą uzgadniane i potwierdzane między Zamawiającym a Wykonawcą. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 12 miesięcy. Pierwsze zamówienie zostanie złożone Wykonawcy nie wcześniej niż przed upływem 3 dni od daty podpisania Umowy. Koszt załadunku, przewozu, ubezpieczenia na czas przewozu i wyładunku towaru w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca. Transportujący musi posiadać odpowiednie zezwolenia na transport Produkt będzie dostarczany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Zamówienie Produktu w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Każdorazowa dostawa realizowana w terminie określonym w zgłoszeniu będzie potwierdzana dokumentem WZ, który ma obowiązek sporządzić pracownik Wykonawcy. Na podstawie sporządzonego dokumentu WZ, potwierdzonego podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243133107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt 1 SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Podstawa prawna Ustawa z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach