Przetargi.pl
ZDH/08/2017 – Transport koncentratu Pb-Zn (PE) na trasie Głogów – Legnica

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 505 500, , fax. 768 505 501
    REGON: 2754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDH/08/2017 – Transport koncentratu Pb-Zn (PE) na trasie Głogów – Legnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi transportu koncentratu ołowiowo – cynkowego (Pb-Zn) w postaci pyłów z pieca elektrycznego (odpad o kodzie 10 06 03*) na trasie Głogów – Legnica, obejmujący ilość max. 2500 Mg, przy miesięcznej ilości od 250 Mg do 500 Mg. Termin wykonania zamówienia: Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do dnia 22.12. 2017 Miejsce załadunku: Huta Miedzi „Głogów II”, ul. Żukowicka 1, Żukowice 67-200, w godz. w dni robocze 6:00 –13:00. Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy – teren Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren HM „Legnica”), plac magazynowy nr 15 (WPW). Wykonawca zrealizuje przewóz koncentratu za pomocą pojazdów samowyładowczych (typu wywrotka) zabezpieczonych plandeką, o ładowności min 24 ton. Załadunek zostanie wykonany za pomocą ładowarki kołowej, na terenie HM „Głogów”, (sprzęt we władaniu dostawcy Zamawiającego); Kierowcy odbierający odpady z HM „Głogów” zobowiązani są do zgłaszania się i regulowania formalności zgodnie z wytycznymi obowiązującymi na terenie niniejszego Zakładu oraz zgodnie ze wskazaniami osób odpowiedzialnych za realizację procedury załadunku ze strony HM „Głogów”. Dokument wagowy wystawiony na bramie wyjazdowej HM „Głogów” wraz z potwierdzonym drukiem WZ, jest dokumentem wiążącym do potwierdzenia jednostkowego wykonania usługi w zakresie transportu koncentratu Pb-Zn. Obowiązkiem kierowców zgłaszających się po załadunek oraz do rozładunku koncentratu jest posiadanie odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej, tj: butów z noskami, długich spodni, koszul z długimi rękawami, kamizelek odblaskowych, rękawic, masek, kasków ochronnych. Kierowcy niespełniający tego warunku mogą zostać nie wpuszczeni na teren HM „Głogów” przez osoby nadzorujące. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie transportu i rozładunku będzie wykonywana przy użyciu sprzętu i pracowników Wykonawcy lub będących w jego dyspozycji. Transportujący musi posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadu o kodzie 10 06 03*. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu pisemne zaświadczenie od organu wydającego zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodzie 10 06 03* w zakresie informacji, że nie są i nie były prowadzone postępowania dotyczące uchylenia, zmiany lub stwierdzenia nieważności decyzji. Za zgodność transportu z przepisami ruchu drogowego i ADR odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność za przewożony materiał, oraz za jego zabezpieczenie na czas przewozu i wyładunku w miejscu przeznaczenia spoczywa na Wykonawcy. Terminy poszczególnych transportów będą uzgadnianie i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzane pisemnie (faks, e-mail) z min. 2 – dniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się także realizację transportów na podstawie ustalonego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu dostaw. Wykonawca po uzgodnieniu terminu transportu z Zamawiającym, zobowiązany jest do awizowania swoich środków transportu na stronę HM „Głogów” pod wskazane przez Zamawiającego adresy email bądź nr faxu. Dodatkowo dane te zobowiązany jest wysyłać Zamawiającemu jako kopie dla informacji. Awizacja taka powinna obejmować:  Datę realizacji usługi dostawy;  Imię i nazwisko kierowcy;  Markę i nr rejestracyjny pojazdu;  Tel kontaktowy do kierowcy. Każdorazowy transport zrealizowany w terminie określonym w zleceniu lub harmonogramie będzie potwierdzana dokumentem WZ, który Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w miejscu załadunku w HM „Głogów”. Na podstawie raportów wagowych i sporządzonego dokumentu WZ , dostarczonego wraz z partią materiału i potwierdzonego podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania realizacji transportów oraz zlecenia transportu mniejszej ilości ton niż wartości opisane w zamówieniu, co nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. Wstrzymanie usługi transportu musi zostać zgłoszone Wykonawcy z min. 2 dniowym wyprzedzeniem. Posiadaczem transportowanych materiałów od momentu ich załadunku jest IMN O/Legnica, który działa w oparciu o wydane pozwolenie zintegrowane Nr 108/2007 z dnia 28.06.2007 r. (ze zm.). Obowiązki wynikające z ustawy o odpadach oraz Prawa Ochrony Środowiska spoczywają na IMN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM A) WNIESIENIE WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:  2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje że zostanie odrzucona zgodnie z brzmieniem art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy Pzp. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XIV SIWZ. 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska S.A. konto nr: 04 1750 1279 0000 0000 0263 4082, z adnotacją: "Wadium – ZDH/08/2017”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 j.t. ze zm.) 5. W przypadku wykonawców zagranicznych, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy oryginał dokumentu dołączyć do koperty wraz z ofertą jako osobny dokument, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wnoszącego wadium spiąć lub zszyć z ofertą. 7. Z gwarancji lub poręczenia ma wynikać, że kwota wadium będzie wypłacona Zamawiającemu, podstawie pisemnego oświadczenia, w sytuacji, gdy Wykonawca nie wywiązał się z zobowiązań zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 8. Gwarancja lub poręczenie powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji lub poręczeniu nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty. 9. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Gwarancje lub poręczenia winny być udzielone wyłącznie na zasadach określonych przepisami polskiego prawa. B) ZASADY ZWROTU WADIUM 1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. C). 3. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. C) UTRATA WADIUM 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; • zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodzie 10 06 03* Wykonawcy bądź firmy wykonującej na jego zlecenie usługę transportu złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z bieżącą datą przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach