Przetargi.pl
Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-022 Warszawa, ul. Bellottiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 267 511 , fax. 225 367 514
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
    ul. Bellottiego
    01-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 267 511, fax. 225 367 514
    REGON: 18023000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie platformy internetowej w ramach postępowania - Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji, zwanej dalej "Platformą", która będzie łączyła w sobie funkcjonalność systemu zarządzania treścią jak i klasycznego moderowanego forum dyskusyjnego. Usługa wykonania Platformy w formie elektronicznej wraz z zawartością merytoryczną i graficzną strony głównej oraz podstron, a ponadto systemu wraz z ich wzajemną hierarchią powiązań, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu Umowy. Etap I - Zaprojektowanie Platformy: • Przekazanie projektów graficznych i technicznych w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Etap II - Budowa i wdrożenie Platformy: • Przekazanie wersji testowej Platformy na serwer Zamawiającego nie później niż 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów: graficznych i technicznych. • Przekazanie wersji końcowej Platformy nie później niż do dnia 14 sierpnia 2020 roku (termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania). Etap III - Dokumentacja powdrożeniowa oraz szkolenie: • Przekazanie dokumentacji powdrożeniowej, realizacja szkoleń oraz obsługi redakcyjnej nie później niż do 20 sierpnia 2020 roku. Etap IV - Utrzymanie Platformy: • Obsługa Platformy, zgodnie z SOPZ, trwać będzie do 31 grudnia 2020 r. Etap V - Obsługa Gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Platformy przez okres 24 miesięcy od momentu odebrania Platformy („Odbioru Wdrożenia”) przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 2490 0005 0000 4530 5312 4553 z dopiskiem „Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach