Przetargi.pl
Zbiórka i transport surowców wtórnych, odbiór odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu gminy Dębnica Kaszubska

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia 16a 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.debnicakaszubska.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiórka i transport surowców wtórnych, odbiór odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu gminy Dębnica Kaszubska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) wywóz zbieranych selektywnie odpadów (szkło, tworzywa sztuczne) z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. 2) rozstawienie na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w uzgodnionych miejscowościach i miejscach zestawów do gromadzenia surowców wtórnych. Każdy zestaw winien zawierać 1 pojemnik typu Igloo na szkło + 1 pojemnik typu druciak na tworzywa sztuczne o pojemności min.1,5 m3. Zamawiający w razie potrzeby, zastrzega sobie prawo zgłoszenia Wykonawcy dodatkowego zestawu na surowce wtórne zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. 3) Wywóz surowców wtórnych wymienionych w pkt. 1, tj. opróżnianie, zależnie od potrzeb w terminie 2 dni od wezwania telefonicznego lub ustnego przedstawiciela Zamawiającego z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska 4) Utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym i higienicznym tj. dezynfekcja min. 1 raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 2 dni od wezwania. 5) Zapewnienie 70 pojemników typu druciak na tworzywa sztuczne i 50 pojemników typu igloo na szkło 6) Wykonawca powinien rozstawić kontenery o pojemności 6 m3 na terenie gminy w uzgodnionych miejscach i terminach 7) Odbiór odpadów wielkogabarytowych z kontenerów stanowiących własność Wykonawcy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego Orientacyjna ilość odpadów wynosi: 100 ton/rok szkło, 90 ton/rok tworzywa sztucznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. d) wykonali w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej trzy usługi dot. zbierania i wywozu surowców wtórnych, realizowane przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, e) dysponują co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi do selektywnej zbiórki z podnośnikiem HDS oraz dwa samochody bramowe do przewozu kontenerów. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 a do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykazu usług sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ wraz z referencjami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie, e) Wykazu posiadanego sprzętu (pojazdów specjalistycznych do selektywnej zbiórki oraz pojazdów bramowych) wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć kopię karty pojazdu i dowodu rejestracyjnego, f) Zezwolenia Wójta Gminy Dębnica Kaszubska na odbiór odpadów komunalnych, g) Zezwolenie na transport odpadów, h) Umowy ze składowiskiem na przyjęcie odpadów lub oświadczenia, iż Wykonawca jest właścicielem takiego składowiska. i) Parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.debnicakaszubska.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach