Przetargi.pl
Zbiór szyszek świerkowych z drzew stojących w Nadleśnictwie Ujsoły

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Św. Huberta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8647352 , fax. 033 8647580
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły
    ul. Św. Huberta 2 2
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 033 8647352, fax. 033 8647580
    REGON: 07100197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiór szyszek świerkowych z drzew stojących w Nadleśnictwie Ujsoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zbiór szyszek świerkowych z drzew stojących w Nadleśnictwie Ujsoły na potrzeby Nadleśnictwa, a także do programu długookresowego przechowywania zasobów genowych.. Zbioru należy dokonać z 600 drzew o wysokości ponad 30 m, wytypowanych przez pracownika Nadleśnictwa i pod jego nadzorem z wyłączonych drzewostanów nasiennych w leśnictwach:Gawłowskie,Okrągłe,Bendoszka, Rycerzowa w ilości minimum 1 kg z 1 drzewa /na zasób genowy/ + pozostały zbiór 1400 kg z tych samych drzew na potrzeby własne. Zebrany i oznakowany materiał /nr oddziału i nazwa lesnictwa / należy przekazać Zamawiającemu bezpośrednio po zakończonym zbiorze. Zbioru należy dokonywać kolejno drzewostanami. Nie dopuszcza się możliwości zbioru w kilku drzewostanach równocześnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z zamówieniem: b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2)Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w świetle art.26 ust.3 Pzp .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. 1 b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubzgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu zał. nr 7) d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatko wego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - min. 3 osoby posiadające aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na wysokości oraz świadectwo ukończenia szkolenia dla zrywaczy. g)wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załączonego wzoru - zał. 5 - minimum wykonanie jednej usługi zbiór szyszek z drzew stojących o wartości minimum 10 000,00 PLN brutto h)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(na formularzu wg zał. 3) i)kosztorys ofertowy (na formularzu wg zał. 4 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach