Przetargi.pl
ZBIÓR NASION BUKA

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfino
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZBIÓR NASION BUKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zbiór 20.000 kg nasion buka zwyczajnego z drzewostanów nasiennych Nadleśnictwa Gryfino.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM. 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy pzp. Zamawiający ustala, że każda oferta, którą Wykonawca złoży do postępowania musi być zabezpieczona wadium. 2) Zamawiający określa kwotę wadium na: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100). 3) Wadium musi być wniesione w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności - Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ; b) wniosą wadium wymagane przez Zamawiającego w formie i wysokości określonej w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta jaką wykonawca musi złożyć powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy (ofertę cenową) wypełniony według wzoru [załącznik nr 2]; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania [załącznik nr 3]; oraz następujące potwierdzające ten fakt dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne ewentualnie zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); c) referencje na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. takie, z których w sposób oczywisty wynika, że Wykonawca prowadził prace z zakresu gospodarki leśnej o wartości minimum 100.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat od daty złożenia oferty. W przypadku występowania podmiotów jako Konsorcjum do spełnienia tego warunku wystarczą referencje wystawione tylko na jednego Wykonawcę. d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; e) kopię dokumentu wpłaty wadium lub jego oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfino
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach