Przetargi.pl
Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.

Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Sobieskiego 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 616-25-14
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia
    ul. Sobieskiego 36 36
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 616-25-14
    REGON: 87163372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuje się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru mojej oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ, 6/ zapoznał się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 4. Aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art 28. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r). 5. Aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20.06.2001r) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r); 6. Zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki) na odpady oraz środki transportu podawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzenie WE Nr 1774 (2002 r Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.10.2002r ustanawiające przepisy dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi. 7. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym ( art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn.zm., art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ); 8. Decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art.7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, Dz.U. Nr 236 poz.2008 z 2005r, Dz.U. Nr 144 poz. 1042 z 2006r.) wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuje się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru mojej oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ, 6/ zapoznał się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 4. Aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art 28. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r). 5. Aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20.06.2001r) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628z dnia 20 .06.2001r); 6. Zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki) na odpady oraz środki transportu podawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzenie WE Nr 1774 (2002 r Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.10.2002r ustanawiające przepisy dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi. 7. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym ( art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn.zm., art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ); 8. Decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art.7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, Dz.U. Nr 236 poz.2008 z 2005r, Dz.U. Nr 144 poz. 1042 z 2006r.) wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług. UWAGA ! Brak lub nieważność któregokolwiek oświadczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie. Treść oświadczeń zawarta jest w formularzu oferty, zał. nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach