Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2019-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 000527210 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu Gminy Tarnowskie Góry w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: 1) Odbiór, transport i utylizację padłych zwierząt własnym transportem: • załadunek padłych zwierząt w miejscu padnięcia - wskazanym przez Zamawiającego (załadunek należy do odbierającego padlinę), • transport padłych zwierząt środkiem własnym odbierającego (Wykonawcy), • utylizację padłych zwierząt, • prowadzenie ewidencji zgłoszeń, • przekazywanie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadu do unieszkodliwienia. 2) Odbiór, załadunek i transport padłych zwierząt ma nastąpić niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 8 godzin. Szczegółowy zakres usług należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium - padłe zwierzęta”. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada: a) wpis do „Rejestru BDO” na transport (kod 02 01 80) zgodnie z ustawą o odpadach (podstawa prawna: ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zmianami), b) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w posiadaniu Wykonawcy, do przewożenia padłych zwierząt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4WOG.1200.2712.122.2020 Usługa wynajmu wraz z serwisowaniem przenośnych urządzeń sanitarnych
Dodano: 2021-02-02 - 4WOG.1200.2712.122.2020 Usługa wynajmu wraz z serwisowaniem przenośnych urządzeń sanitarnych
Dodano: 2020-12-02 - Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych
Dodano: 2020-09-24 - 4WOG.1200.2712.33.2020 Usługa wynajmu wraz z serwisowaniem przenośnych urządzeń sanitarnych.
Dodano: 2020-04-03 - 4WOG.1200.2712.21.2020 Usługa wynajmu wraz z serwisowaniem przenośnych urządzeń sanitarnych.
Dodano: 2020-02-12 - 4WOG.1200.2712.1.2020 Usługa wynajmu wraz z serwisowaniem przenośnych urządzeń sanitarnych.
Dodano: 2020-01-08 - Wynajem wraz z serwisowaniem przenośnych kabin sanitarnych WC w podziale na 7 zadań.
Dodano: 2019-02-08 - Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych
Dodano: 2018-12-04 - "Usługa utylizacji odpadów szpitalnych”
Dodano: 2018-10-24 - Wynajem wraz z serwisowaniem przenośnych kabin sanitarnych w kompleksach nadzorowanych przez 4 WOG w Gliwicach.
Dodano: 2018-02-12