Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę nowej odzieży ochronnej i roboczej

Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Stadionowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2226043 , fax. 32 2221140
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
    ul. Stadionowa 11
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 2226043, fax. 32 2221140
    REGON: 27064790400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zomm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę nowej odzieży ochronnej i roboczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia określa siwz. Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie nowe produkty; Produkty, o ile nie ujęto inaczej w SIWZ, muszą być zgodnie z dyrektywą EWG 89/686/EWG ze zmianami wprowadzonymi przez dyrektywy 93/68/EWG, 95/93/EWG, 96/58/EWG i rozporządzeniem nr 1882/2003, 10285/2012 i PN-EN; Ubrania powinny być szyte według polskich norm za wyjątkiem około 40 ubrań, które szyte będą według indywidualnych rozmiarów pracowników. Zamawiający informuje, że są to ilości szacunkowe i zastrzega sobie możliwość zmiany w tym zakresie; Nadruki powinny znajdować się na wierzchniej odzieży takiej jak: kurtki, ocieplacze, bluzy, spodnie. Występuje dwa rodzaje wydruków: pełne logo o wymiarach 7 cm (szerokość) na 6 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się po obu rękawach, po zewnętrznej ich stronie, na wysokości ramion, na spodniach typu ogrodniczki logo powinno znajdować się na przedniej kieszeni, wielkość logo: szerokość – 7 cm, wysokość: 6 cm, dwuczłonowy napis o wymiarach 25 cm (szerokość) na 11 cm (wysokość), nadruk ten powinien znajdować się na plecach odzieży (Szczegółowe rozmieszczenie zamawiający ustali w wybranym wykonawcą oraz przekaże mu pliki graficzne. Wzór aktualnego logo Zamawiającego – 3 kolory); Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (e-mail) bądź przez faks; Zamówienie uważa się za złożone w dniu jego doręczenia Wykonawcy do godziny 15.00 danego dnia w formie e-mail lub faksu; Dostawa towaru nie może być dłuższa niż 14 dni od daty skutecznego doręczenia zamówienia; Koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę; Wykonawca przy każdorazowej dostawie odzieży przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danego produktu dokumenty, w tym m. in.: certyfikat produktu, deklarację zgodności, kartę charakterystyki, instrukcję użytkowania i konserwacji każdego produktu w języku polskim; Gwarancja (dostawy lub producenta) na produkty objęte zamówieniem wynosi minimum 12 miesięcy od daty wykonania dostawy; W przypadku, gdy odzież nie spełni wymogów określonych w SIWZ, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i wezwać na piśmie Wykonawcę do dostarczenia odzieży, która będzie spełniała powyższe wymagania, wyznaczając termin na jej dostarczenie; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego odzieży objętej zamówieniem (Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia całości asortymentu wskazanego w niniejszej SIWZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Podane powyżej liczby to ilość szacunkowa służąca do skalkulowania oferty; Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Mysłowicach przy ul. K. Miarki 38 w godzinach 6.00 - 14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw przedmiotu określonego przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach