Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie. Znak sprawy: ZP.2611.5.2020.bm

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 27607328111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury. Muzeum.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie. Znak sprawy: ZP.2611.5.2020.bm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie. 1.2. Zamawiający przewiduje do wykonania w szczególności przykładowy zakres prac: a) prace murarskie i betonowe polegające na naprawie uszkodzonych elementów konstrukcyjnych nadziemnych i podziemnych, b) naprawcze prace tynkarskie oraz malarskie na powierzchniach niepolichromowanych oraz miejscowe naprawy powłok z polichromią powstałą po 1945 roku, c) prace rozbiórkowe, pokrywcze i dekarskie w zakresie napraw miejscowych uszkodzeń połaci dachowych, uszczelnienia obróbek blacharskich, naprawy systemu odprowadzenia wód opadowych, montaż siatek zabezpieczających, d) prace ciesielskie i stolarskie w zakresie miejscowych oraz awaryjnych napraw drewnianych elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych ścian, stropów, więźb dachowych oraz mostów i kładek komunikacyjnych, e) prace szklarskie wykonywane szkłem tzw. „antycznym” a także drobne naprawy oszklenia witrażowego geometrycznego - powstałego po 1945r., f) prace ziemne i prace nawierzchniowe w zakresie lokalnych napraw nawierzchni utwardzonych oraz nieutwardzonych, g) prace ogólnobudowlane towarzyszące pracom budowlanym wymienionym w punktach a-f oraz robotom branży elektrycznej i sanitarnej, h) prace profilaktyczne w zakresie miejscowej konserwacji na powierzchniach ceglanych, kamiennych, drewnianych oraz metalowych, na terenie: zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie. 1.2.1.Orientacyjne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o Umowę Ramową zawarte są w Ramowym Przedmiarze Robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2.2.Zamawiający zawrze Umowę Ramową na naprawcze roboty budowlane maksymalnie z 3 (trzema) Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty w niniejszym postępowaniu, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniejsza liczba Wykonawców. Umowa Ramowa zostanie zawarta na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór Umowy Ramowej. 1.2.3.Zawarcie Umowy Ramowej nie jest udzieleniem zamówienia publicznego, ponieważ określa ona przyszłe, ramowe warunki zamówienia które mogą zostać udzielone na jej podstawie, w związku z tym wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację zamówienia przez Zamawiającego. 2. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego wg następujących zasad: 2.1.Jeżeli Zamawiający zawrze Umowę Ramową tylko z jednym wykonawcą zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, to w takim przypadku strony przystąpią do negocjacji warunków umowy wykonawczej, z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, z zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy, w oparciu o którą będzie zawarta Umowa Wykonawcza, (w szczególności cen jednostkowych za wykonanie poszczególnych rodzajów robót budowlanych) nie może być mniej korzystna niż oferta złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej oraz negocjacje nie spowodują istotnych zmian warunków Umowy Ramowej. 2.2.W przypadku zawarcia Umowy Ramowej z kilkoma Wykonawcami, udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zaproszenie do składania ofert wykonawczych wszystkich Wykonawców z którymi Zamawiający zawarł Umowę Ramową na zasadach określonych w art. 101a ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawczego temu wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę następujące kryteria: Kryterium 1 – „cena 60%”, Kryterium 2 – termin płatności 20% i Kryterium 3 – okres gwarancji 20%”. Kryterium oceny ofert zawarte zostało również w Umowie Ramowej i będzie obowiązywało w SIWZ dotyczącego udzielenia konkretnego zamówienia wykonawczego w ramach zaproszenia do składania ofert. 2.3.Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia oferty na realizację zamówienia wykonawczego do Wykonawcy/ów z którymi podpisał Umowę Ramową. Zaproszenia będą wysyłane w formie pisemnej za pośrednictwem jak w pkt. 7.3. SIWZ. W zaproszeniu do składania ofert, Zamawiający określi miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. 2.4.Oferta Wykonawcy/ów, w oparciu o którą będzie zawarta Umowa Wykonawcza, nie może być mniej korzystna niż oferta złożona w postępowaniu o zawarcie Umowy Ramowej. 2.5.Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawcę/ów, z którym zawarł Umowę Ramową określając szczegółowy zakres robót (w formie przedmiaru robót) dla umożliwienia opracowania kosztorysu ofertowego, który winien określać ostateczne wynagrodzenie ryczałtowe brutto należne Wykonawcy. Kosztorys ofertowy winien być opracowany przez Wykonawcę według wytycznych określonych w ppkt. 3.3.5.1-3.3.5.5. SIWZ. 2.5.1. Cena oferty określona przez wykonawcę w ramach zaproszenia do składania ofert musi zawierać wszystkie koszty obliczone w oparciu o katalogi norm kosztorysowych typu: KNR, KNNR, KSNR, KNKRB,KNK, KNCK,KNP, TZKNBK, KPRR, a w przypadku braku możliwości skosztorysowania oferty na podstawie w/w katalogów dopuszcza się możliwość opracowania pozycji kosztorysowych według innych katalogów lub wyceny indywidualnej. 2.5.2. Kosztorys ofertowy musi być wykonany przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót przedłożonego przez Zamawiającego i przyjęte w nim pozycje katalogowe oraz modyfikacje i pozycje indywidualne. Poszczególne pozycje normowe powinny być wyceniane w sposób nie mniej korzystny niż te same pozycje normowe przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym złożonym w postępowaniu o zawarcie Umowy Ramowej. W przypadku ujęcia przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji katalogowej, która nie została ujęta w przedmiarze przedłożonym przed zawarciem Umowy Ramowej, należy stosować normy katalogowe nakładów i zużyć dla danej pozycji normowej. 2.5.3. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania głównych składników cenotwórczych takich jak stawka roboczogodziny, narzuty pośrednie, zysk, koszty zakupu o wartościach nie wyższych niż podane w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia Umowy Ramowej. 2.5.4. Wykonawca zobowiązuje się naliczać koszty materiałów i sprzętu według oferty przygotowanej na podstawie Ramowego Przedmiaru Robót, dla materiałów i sprzętu nie ujętych w ofercie wartości te będzie naliczać według cen średnich bieżącego SEKOCENBUDU/INTERCENBUDU. W przypadku gdy nie będzie możliwe określenie kosztów materiałów i sprzętu według oferty lub SEKOCENBUDU/ INTERCENBUDU stosuje się średnie ceny rynkowe. 2.6. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego zaproszeniem wraz z załącznikami, w terminie określonym w zaproszeniu do składania ofert w formie pisemnej na adres wskazany w zaproszeniu wraz z załączeniem kosztorysu ofertowego. 2.7. Zamawiający zawrze Umowę Wykonawczą z wykonawcą, który uzyskał największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert określonych w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia Umowy Wykonawczej z zastrzeżeniem zawartym w ppkt. 3.3.6. SIWZ. Umowa Wykonawcza zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.8.Zaproszenie do zawarcia Umowy Wykonawczej, o której mowa w ppkt 3.3.7. SIWZ. nastąpi poprzez doręczenie Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty i zamiarze jej zawarcia. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, użyte materiały, zainstalowany sprzęt i urządzenia zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 3.13. SIWZ. W przypadku gdy zakres umowy wykonawczej obejmował będzie wbudowanie sprzętów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne (gwarancji fabrycznej producenta). 3. Postanowienia dotyczące równoważności: 3.1.We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 3.2.Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w Ramowym Przedmiarze Robót (dla każdej umowy wykonawczej w przedmiarze robót) przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały: a) posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w Ramowym Przedmiarze Robót (dla każdej umowy wykonawczej w przedmiarze robót) b) mają właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w Ramowym Przedmiarze Robót (dla każdej umowy wykonawczej w przedmiarze robót) lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, c) gwarantują wykonanie robót w zgodzie z zasadami określonymi w polskich normach dla robót wymienionych w Ramowym Przedmiarze Robót. Zmiana materiałów, rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uzgodnionego wskazania na stosowanie zamienników w ofercie będzie dopuszczalna jedynie w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach, za wyraźną zgodą nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. Wykonawca w tym celu załączy do oferty tabelę elementów równoważnych (opracowaną we własnym zakresie). 4.Wymagania ogólne dot. przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 4.2. Zamawiający przewiduje zawarcie Umowy Ramowej. 4.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 4.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 4.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4.7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem postanowień art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 4.9. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzieleniu zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby nie pełniące samodzielnych funkcji technicznych, wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn.zm.). 5.2.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy Ramowej (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu (osobie wskazanej w umowie) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 6.1. SIWZ. oraz poświadczonych za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tych pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5.3.W/w oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5.4.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dot. zatrudniania ww. osób. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 6.1. SIWZ oraz zanonimizowanych kopii tych umów. 5.5.Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. i 6.3. SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. 6. Zamawiający nie określa żadnych wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Podwykonawstwo. 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 7.2.Zamawiający nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.3.Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót.78.4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, 7.4. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.5.Zamawiający wymaga, przed podpisaniem Umowy Ramowej, przedłożenia Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii umów z Podwykonawcami, przy czym zakres ich robót powinien być tożsamy z określonym w dokumentach dołączonych do oferty. 7.6.Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca/y przedłoży Zamawiającemu projekty umów z wskazanymi Podwykonawcami. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenie do treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. Niewniesienie zmian lub zastrzeżenia do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z akceptacją jej treści. 7.7.Umowy nieprzedstawione do akceptacji Zamawiającego nie będą uwzględnianie w rozliczeniach z Zamawiającym. 8. Wymagania organizacyjne: 8.1. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej obiektów przewidzianych do wykonania robót budowlanych, w celu stwierdzenia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do porozumiewania się z Wykonawcami (punkt 7.18. SIWZ). Zamawiający w czasie dokonywania przez Wykonawcę wizji lokalnej nie będzie udzielał wyjaśnień ani odpowiadał na pytania. 8.2.Wykonawca/y zobowiązany jest/są każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy uporządkować miejsce wykonywanych robót budowlanych (w części komunikacyjnej przyległej do terenu prowadzonych robót) do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego oraz ruch turystyczny odbywał się bez zakłóceń. 8.3.Roboty objęte przedmiotem zamówienia nie mogą zakłócać bieżącego funkcjonowania Muzeum Zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie. 9. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy/ów lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 9.1. Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: a) zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu; b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 742 ze zm.). 9.2.Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy podlegają obowiązkowi udziału w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego. 9.3.Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy winni na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie nosić jednolite ubrania robocze z logo firmy. 9.4.Wszystkie prace transportowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia odbywać się mogą jedynie w godzinach 7:00-9:00. Powyższe należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy/om: 10.1.Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż, zgodnie z poleceniami ustanowionego przez Zamawiającego przedstawiciela. 10.2.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonywanych prac, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie za poszczególny asortyment robót budowlanych w okresie wykonywania Umowy Ramowej. 10.3.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi poszczególnych asortymentów robót budowlanych do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 11. Wymagania dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady: na wykonane roboty, użyte materiały, zainstalowany sprzęt i urządzenia Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji przez okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót. 12. Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. 12.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 12.1.1.administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Muzeum Zamkowego w Malborku (ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork) reprezentowane przez Dyrektora; 12.1.2.w sprawach z zakresu danych osobowych można kontraktować się z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@zamek.malbork.pl 12.1.3.dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 12.1.4.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 12.1.5.dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 12.1.6.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 12.1.7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 12.1.8.Wykonawca posiada: 12.1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, 12.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), 12.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), 12.1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie przekazanych danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 12.1.9.1.Wykonawcy nie przysługuje: 12.1.9.1.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 12.1.9.1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 12.1.9.1.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 110 z późn zm.). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 z dopiskiem: Wadium – umowa ramowa budowlana – ZP.2611.5.2020.bm. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuję z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 2. przed upływem składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składnia ofert). 4. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Z jego treści winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp sporządzone wg wzoru, który Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z złożeniem oświadczenia, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane Oświadczenia stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i 2a do SIWZ, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1) i 2) SIWZ; 3) dokumenty (wykaz robót, wykaz osób) stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 i 7 do SIWZ, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 4) dowód wniesienia wadium; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, o którym mowa w pkt. 6.10.2 i 6.10.3. SIWZ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.4. i pkt. 5.5. SIWZ – jeśli dotyczy; 7) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.10.2. SIWZ – w zakresie w jakim dotyczą Wykonawcy; 8) kosztorys ofertowy szczegółowy uwzględniający wszystkie roboty budowlane określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zawierający elementy takie jak: strona tytułowa, przedmiar robot, tabela elementów scalonych, kalkulacja szczegółowa zastosowanych cen jednostkowych, zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu; 9) informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (w Formularzu oferty) zgodnie z pkt. 3.9. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach