Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawy różnych artykułów higienicznych i czystościowych wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawy różnych artykułów higienicznych i czystościowych wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, z uwagi na: 1) specyfikę wewnętrznej struktury organizacyjnej Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej; 2) różnorodność prowadzonych w Instytucie procesów badawczych i dydaktycznych; 3) różnorodność realizowanych projektów naukowych, projektów inwestycyjnych oraz programów badawczych, które są lub będą finansowane: a) ze środków publicznych pochodzących z różnych źródeł krajowych, unijnych lub innych zagranicznych, b) ze środków własnych, zostanie zawarta zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. 1 ustawy z jednym wykonawcą na okres 12 miesięcy od daty jej podpisania. 2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie m.in. dostawy różnych artykułów higienicznych i czystościowych dostosowanych do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, których przykładowy wykaz zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. W ramach podpisanej umowy ramowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania dostaw oraz wszelkich czynności, których szczegółowy wykaz zawarty jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) dla nw. numerów CPV: 1) 33711900-6 (Mydło); 2) 33741000-6 (Produkty do pielęgnacji rąk); 3) 33741100-7 (Środek do mycia rąk); 4) 33741200-8 (Płyny do rąk i ciała); 5) 33741300-9 (Środek odkażający do rąk); 6) 33751000-9 (Chusteczki jednorazowe); 7) 33760000-5 (Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety); 8) 33761000-2 (Papier toaletowy); 9) 33762000-9 (Chusteczki higieniczne papierowe); 10) 33763000-6 (Ręczniki papierowe do rąk); 11) 33764000-3 (Serwetki papierowe); 12) 33770000-8 (Artykuły higieniczne z papieru); 13) 33771000-5 (Toaletowe produkty z papieru); 14) 33772000-2 (Jednorazowe wyroby papierowe); 15) 39224000-8 (Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym); 16) 39224100-9 (Miotły); 17) 39224200-0 (Szczotki); 18) 39224300-1 (Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym); 19) 39224310-4 (Szczotki toaletowe); 20) 39224320-7 (Gąbki); 21) 39224330-0 (Wiadra); 22) 39224340-3 (Kosze); 23) 39224350-6 (Śmietniczki); 24) 39525000-8 (Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych); 25) 39525100-9 (Ściereczki do kurzu); 26) 39525600-4 (Ścierki do naczyń); 27) 39525800-6 (Ściereczki do czyszczenia); 28) 39525810-9 (Ściereczki do polerowania); 29) 39530000-6 (Dywany, maty i dywaniki); 30) 39800000-0 (Środki czyszczące i polerujące); 31) 39810000-3 (Preparaty i woski wonne); 32) 39811000-0 (Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach); 33) 39811100-1 (Odświeżacze powietrza); 34) 39811110-4 (Dozowniki odświeżaczy powietrza); 35) 39811200-2 (Środki odkażające powietrze); 36) 39811300-3 (Odświeżacze); 37) 39812000-7 (Pasty i kremy); 38) 39812100-8 (Pasty do podłóg); 39) 39812300-0 (Woski polerskie); 40) 39812400-1 (Zmiotki); 41) 39812500-2 (Substancje uszczelniające); 42) 39813000-4 (Pasty i proszki czyszczące); 43) 39820000-6 (Środki organiczne powierzchniowo czynne); 44) 39821000-3 (Środki czyszczące zawierające amoniak); 45) 39822000-0 (Alkaliczne środki czyszczące); 46) 39830000-9 (Środki czyszczące); 47) 39831000-6 (Preparaty piorące); 48) 39831100-7 (Środki rozpuszczające oleje); 49) 39831200-8 (Detergenty); 50) 39831210-1 (Detergenty do zmywarek); 51) 39831220-4 (Środki odtłuszczające); 52) 39831230-7 (Środki rozpuszczające tłuszcze); 53) 39831240-0 (Preparaty czyszczące); 54) 39831250-3 (Roztwory myjące); 55) 39831300-9 (Środki do czyszczenia podłóg); 56) 39831400-0 (Środki do czyszczenia ekranów); 57) 39831600-2 (Środki do czyszczenia toalet); 58) 39831700-3 (Automatyczne dozowniki mydła); 59) 39832000-3 (Produkty do zmywania naczyń); 60) 39832100-4 (Proszek do zmywania naczyń); 61) 39833000-0 (Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu). dostosowany do potrzeb oraz działalności Zamawiającego. 3. Realizacja przez Wykonawcę umowy ramowej dostaw, o których mowa wyżej, odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień (zapotrzebowań) Zamawiającego i po uzgodnieniu z Zamawiającym warunków cenowych i logistycznych dostaw różnych artykułów higienicznych i czystościowych, nowych i nie używanych, i wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uzgodnionym z Zamawiającym terminem dostawy. Realizacja ww. dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawy, o których mowa w ust. 3, zostaną uznane za wykonane na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, podpisanego komisyjnie przez Strony. Ww. protokół wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia objętego zamówieniami. 5. Warunki realizacji dostaw, o których mowa w ust. 3, zawarte są we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca umowy ramowej może powierzyć wykonanie bieżących zamówień podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Numery CPV: takie same jak w ust. 2. 8. Wyłącznie na potrzeby wyłonienia w niniejszym postępowaniu Wykonawcy umowy ramowej, o której mowa w ust. 1, w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część jest zawarty wykaz różnych artykułów higienicznych i czystościowych, na który Wykonawcy będą składać ofertę cenową. 9. Zamawiający informuje Wykonawców, że w 2012 roku dokonał zakupu artykułów higienicznych na kwotę ok. 22.590,73 zł netto i artykułów czystościowych na kwotę ok. 58.553,25 zł netto. 10. Zamawiający przewiduje i zawiadamia Wykonawców, że łączna wartość dostaw, o których mowa w ust. 3, nie przekroczy kwoty 162.287,96 zł netto w okresie 12 miesięcy oraz informuje Wykonawców, że w związku z okolicznościami i uwarunkowaniami podniesionymi w ust. 1 wartość realnych dostaw może nie osiągnąć wartości ww. kwoty i może być mniejsza niż ta kwota
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach